הוגשה הצהרת תובע

ערבי גנב רכב, נתקל במחסום בכביש 443 ביצע בפראות פרסה והרג ישראלי

התאונה הקשה לפני חודש בכביש 443: פלסטיני גנב רכב מאזור המרכז, ונסע לכיוון הרשות הפלסטינית, המשטרה פרסה מחסומים בכביש 443, כשהוא נתקל במחסום, הוא ביצע פרסה בפראות, התנגש ברכב אחר והרג ישראלי | המשטרה הגישה נגדו הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
התאונה הקשה ב-443 (צילום: דוברות המשטרה)

הרוג, פצוע בינוני עד קשה ועוד שני פצועים, כתוצאה מתאונה שהתרחשה לפני יותר מחודש בכביש 443, סמוך ליישוב בית חורון.

בתום חקירת המשטרה, הוגשה אמש (רביעי) הצהרת תובע, כנגד החשוד אשר גנב רכב ובניסיון להימלט התנגש ברכב אחר וכתוצאה מהתאונה נהרג נהג הרכב.

המקרה התרחש לפני כחודש, אז התקבל דיווח אודות רכב גנוב הנע על כביש 443 מכיוון כללי מרכז הארץ לכיון מחסום עופר. כוחות משטרה אשר היו במחסום ביצעו חסימות על מנת לעצור את הרכב. כאשר זיהה החשוד את החסימה ביצע פנית פרסה במקום והחל בנסיעה פרוע תוך שהוא נוסע נגד כיוון התנועה. בשלב מסויים התנגד החשוד חזיתית ובעוצמה ברכב אשר נסע על הכביש.

כתוצאה מהתאונה נפגע נהג הרכב ומותו נקבע בבית החולים. ומהמקום פונה החשוד באופן קשה לקבלת טיפול רפואי.

עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה כנגד החשוד במסגרת התברר כי זמן קצר קודם לתאונה החשוד גנב רכב מאזור המרכז ועשה דרכו לכיוון הרשות הפלסטינית.

התאונה בכביש (יוסי ר.)

אמש, עם סיום החקירה הוגשה הצהרת תובע ובקשה למעצר תום הליכים כנגד החשוד בבימ"ש הצבאי יהודה ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש כתב אישום כנגדו.

יוסי גוטהולד ואורי דייויס חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב. אחד הנהגים (כבן 60) נהרג במקום עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו בזירה סיוע ראשוני לגבר כבן 35 שנפצע קשה ולנהג הרכב השלישי שנפצע קל".

רשף עמוס כהן מפקד האירוע מטעם לוחמי האש, סיפר: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על תאונת דרכים קטלנית בין משאית למספר רכבים פרטיים. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית שומרון ויחידות המתנדבים של התחנה. בהגעת הצוותים החלו לוחמי האש בחילוץ הלכודים. הלוחמים פעלו במהירות ובנחישות על מנת לחלץ את הלכודים תוך שמירה על בטחונם".

"עם הגעת הצוותים למקום, זיהינו זירה גדולה קשה ומורכבת מאוד לוחמי האש נחשפו למראות קשים של תאונה קשה במעורבות משאית ומספר כלי רכב , כאשר ישנם לכודים ברכבים הפרטיים אחד מהם הרוג. על פי גורמי הרפואה במקום הרוג ומספר פצועים בדרגות פציעה שונות שפונו להמשך טיפול".

"משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב המנסות לפגוע בביטחונם ורכושם של התושבים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים", נמסר ממשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר