בביקורו בקמפוס רשת 'עלה'

ח"כ הרב טסלר: "אני שגריר של המפעל הענק למען הילדים עם מוגבלויות"

סגן השר סייר בכיתות הלימוד ובגני הילדים, וחלק ניכר מהסיור התקיים בבריכה הטיפולית ובמכון הכושר השיקומי החדש • מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין: "אני בטוח שסגן השר יעמוד לימין הילדים המוגבלים, ונזכה לעוד סיוע רב בכל תחומי פעילותנו" (בארץ)

במהלך הביקור פגש האורח את הילדים, את הצוות הרפואי והפדגוגי (צילום: באדיבות המצלם)

סגן השר במשרד התרבות ח"כ הרב יעקב טסלר ערך ביקור רב רושם ומרגש בקמפוס של רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות הממוקם בצפון בני ברק, והתרשם מקרוב מהפעילות המפעימה למען הילדים המיוחדים.

את פני סגן השר קיבלו נשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף והרב יהודה מרמורשטיין, מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה'.

במהלך הביקור פגש האורח את הילדים, את הצוות הרפואי והפדגוגי, והביע את התרשמותו הרבה והתרגשותו מהפעילות והמסירות של אנשי הצוות אשר עושים הכל למען הילדים המיוחדים.

צוות בית הספר סקר בפני סגן השר את כיתות הלימוד וגני הילדים כשהסיור מתמקד אחר הטיפול החינוכי והפרא רפואי, בחדרי הסנוזלן המשוכללים, בכיתות המונשמים.

דגש מיוחד ניתן במהלך הסיור למרכז ההידרותרפי ובבריכה הטיפולית, שנבנתה בסיוע משרד התרבות. דקות ממושכות האזין סגן השר לסקירה בביקורו גם במכון הכושר השיקומי החדש ובפארק החושים המוקם בימים אלו.

'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, מעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים ברמה הגבוהה ביותר למאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בכל רמות התפקוד, ומאפשרת לחניכים להגיע להישגים מרשימים ומלאי משמעות, בזכות ההון האנושי של עלה, מסירותם ואמונתם של הצוותים המקצועיים, המתנדבים וההורים.

את התרגשותו במהלך הסיור התקשה ח"כ הרב טסלר להסתיר: "זכיתי לבקר ולהתרשם מקרוב מהפעילות המבורכת והתרגשתי מאוד לראות את עבודת הקודש של הצוות המסור עם הילדים המתוקים".

סגן השר הוסיף ואמר: "אני שגריר של המפעל הענק הזה ובעז"ה נעבוד ביחד על מנת להקל ולשמח את הילדים והמשפחות".

מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין הודה לסגן השר הרב טסלר על ביקורו ודבריו החמים: "משרד התרבות סייע לנו, ואני בטוח שסגן השר יעמוד לימין הילדים המוגבלים, ונזכה לעוד סיוע רב בכל תחומי פעילותנו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר