פרויקט היוקרה ״ארנונה הילס״ בירושלים

״הון עצמי של 10% בלבד ויש לכם וילה מרחפת בירושלים!״

פרויקט ״ארנונה הילס״ הנמצא בדרום מזרח ירושלים, נחשב ל״דבר הבא״ בתחום הנדל״ן • זה רק עניין של זמן עד שהמחירים ב״ארנונה״ יעלו גם הם • 2 מתחמי מגורים מפוארים (נדל"ן)

ירושלים חוזרת אל קדמת הבמה עם פרויקט יוקרה (צילום: יח"צ)

חברת ״גשם״ החזקות מציעה דירות 5 חדרים בפרויקט החל מ- 3.78 מיליון ₪, בתנאי תשלום מיוחדים: 10% בחתימת חוזה והיתרה בתנאים נוחים עד האכלוס!

ירושלים, עיר הקודש, חוזרת אל קדמת הבמה עם פרויקט היוקרה מקבוצת ״גשם״ המציעה כעת הטבה ייחודית לזמן מוגבל עבור שלב הפריסייל בלבד: שלמו רק 10% בחתימת החוזה – והיתרה בפריסת תשלומים נוחה עד לאכלוס! ״ארנונה הילס היא פנינת מגורים שכמוה לא ראו עוד בירושלים״, מספר שמגר ואקנין בעלים ומנכ”ל חברת ״גשם״, ומוסיף: ״ההטבה שלנו היא שער הכניסה לירושלים עבור כל אלו שחלמו על דירת יוקרה בעיר הקדושה ועכשיו יוכלו להגשים את חלום הדירה – ובגדול!

ההטבה מקנה פיתרון פיננסי אולטימטיבי לזוגות ומשקיעים בתקופה של אי ודאות, משמרת את מחיר הנכס ומממנת את העסקה עם הלוואת קבלן ללא ריבית, כך שאין החזרי משכנתא בנוסף לשכירות עד לאכלוס. לחילופין עבור משפרי דיור ההטבה מאפשרת לשמר את הנכס בלי צורך למהר לבצע מכירה מאולצת עד האכלוס”.

פרויקט ״ארנונה הילס״ נחשב ל״דבר הבא״ בתחום הנדל״ן בעיר הוא נמצא בדרום מזרח ירושלים, בשכונה אוטונומית החדשה שבנייתה קורמת עור וגידים בימים אלו ממש. השכונה נמצאת על צלע הר במורדות שכונת ארנונה המבוקשת, באחת הנקודות הגבוהות בירושלים, כאשר מסביבה נופים מרהיבים אל המרחבים הירוקים של קיבוץ רמת רחל הסמוך, בצמוד לפארק ענק בו נמצא גם פארק ארכיאולוגי רחב ידיים וליד שגרירות ארה״ב. השכונה החדשה בה נמצא הפרויקט כוללת כ- 1,800 יח”ד, מוסדות חינוך, מתחמי מסחר ותעסוקה, שירותים קהילתיים, מועדון נוער, מגרשי ספורט, מרכזים רוחניים ובתי כנסת. מעבר לכך, בשכונה תמצאו גם: שבילי אופניים, פינות ישיבה, כיכרות, מתקני משחק לילדים, מתקני ספורט וכושר, רחובות מוצלים וירוקים, גינות ופינות ישיבה נעימות.

״בנקודת הזמן הזו המחירים למ״ר בפרויקט ״ארנונה״ עדיין נמוכים משמעותית מהמחירים בשכונות הסובבות – כך שזה רק עניין של זמן עד שהמחירים ב״ארנונה״ יעלו גם הם לאותו טווח המחירים״ אומרים בחברת ״גשם״.

פרט נוסף שכדאי לציין הוא שכחלק מהפרויקט מתוכננת גם שדרת מסחר מרהיבה אשר תכלול חנויות, מותגים, רשתות מובילות, בתי קפה, מזון, וחנויות נוחות – כך שכל מה שאתם צריכים נמצא ממש מתחת לבית.

המיקום הייחודי של פרויקט ״ארנונה הילס״ מציע חיבור ישיר, נגיש ומהיר אל מרכז העיר ולמתחמי התעסוקה: תלפיות, הר-חוצבים וגבעת שאול. בנוסף לכך, חשוב לציין שהתחבורה הציבורית נוחה ונגישה ואף צפוייה להתחזק עוד יותר בקרוב בזכות קו הרכבת הקלה החדש (הקו הכחול) אשר ימוקם באזור. ״אנחנו יודעים שצריך לשים דגש על הנגישות וזו אחת הנקודות החשובות בבחירת מקום לגור בו״, מוסיף יוסי מזרחי בעלים ומנכ”ל משותף: ״החזון שלנו היה ליצור מקום בו כל היבט בחיים יכול לשגשג ולפרוח. בית ירושלמי מפואר, שמשרה שלווה וחמימות. מקום בו משפחות וילדים מרגישים שהם שייכים לקהילה מחבקת ותומכת. אנחנו שמחים לראות איך החזון הזה הופך למציאות״.

מאחורי תכנון פרויקט היוקרה ״ארנונה הילס״, הכולל 2 מתחמי מגורים מפוארים, עומדים מיטב משרדי האדריכלים במדינה: גוגנהיים מינץ אדריכלים, SO Architecture (אדריכלים שחר לולב ועודד רוזנקיאר) ויגאל לוי אדריכלים. ״הדירות בפרויקט עוצבו בסטנדרט הגבוה ביותר ומדמות וילות בשמיים.

דיירי “ארנונה הילס” יזכו לחוויית מגורים אקסקלוסיבית ואלגנטית בפנטהאוזים גדולים במיוחד עם מרפסות ענק, לצד מגה פנטהאוזים שלהם צמודה עליית גג מרווחת. הפנטהאוזים חולשים לבד על הקומה כולה ומאפשרים מקסימום פרטיות לדיירים. ״, מסכם שמגר ואקנין : ״דירות 5/6 חדרים יוקרתיות באזור נחשק, במחיר של מ- 3.78 מיליון ₪ באחת מהערים המבוקשות בישראל, עם תנאי תשלום כאלו נוחים – קשה לי לראות הזדמנות כזו חוזרת שוב״.

*ההטבה מותנית באישור הבנק וצמודה למדד המחירים לצרכן

.ט.ל.ח החברה רשאית להפסיק את ההטבה בכל עת

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר