יום חג לתושבי בית שמש:

נחנך המרכז הרפואי הגדול ובית מרקחת הראשון של מאוחדת ברמה ד'

מאוחדת כקופה הגדולה במגזר החרדי ממשיכה להיות ראשונה עם הקמת המרכז הרפואי החדש הכולל מרפאת ענק ובית מרקחת על פני 500 מ"ר • בטקס הפתיחה של המרכז הרפואי שהתקיים השבוע נטלו חלק כל רבני הקהילות בשכונה: הרב אברהם שרגא, הרב חיים יהודה רובינשטיין, הרה"ג אליעזר ספטנר והרה"ג אליהו בוחבוט, לצד בכירי מאוחדת ובהם יו"ר הדירקטוריון אייל גבאי, מנהל המחוז עופר משולם, סמנכ"ל לקוחות עמוס מאור, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר (חדשות הבריאות)

(צילום: קובי הר צבי)

בשורה אדירה לתושבי בית שמש: מגמת התרחבות של מאוחדת בשנים האחרונות ברחבי העיר ממשיכה, עם פתיחתה של המרפאה החדשה ובית המרקחת של מאוחדת בשכונת רמת בית שמש ד'. המרכז הרפואי החדש כולל מרפאת ענק ובית מרקחת על פני 500 מ"ר שבו יינתנו מגוון רחב של שירותי רפואה ע"י טובי הרופאים והמומחים. במרפאה ינתנו שרותי רפואה ראשונית, רפואת נשים, אחיות, דגימות מעבדה, ליווי הריון ושירותי מזכירות.

בטקס הפתיחה למרפאה החדשה שהתקיים השבוע נטלו חלק רבני הקהילות בשכונה: הרב אברהם שרגא, הרב חיים יהודה רובינשטיין, הרב אליעזר ספטנר והרב אליהו בוחבוט.

כמו כן השתתפו ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר שמעון גולדברג, המשנה לראש העיר איציק אלמליח, המשנה לראש העיר ישעיהו ארנרייך, חברי מועצת העיר שלמה ברילנט ויוסי גולדהירש. יו"ר מאוחדת מר אייל גבאי, סמנכ"ל לקוחות במאוחדת מר עמוס מאור, מנהל השיווק במאוחדת מר יוסי זיגמון, מנהל מחוז ירושלים במאוחדת מר עופר משולם, סגנו מר עופר שם טוב, יועץ מנכ"ל מאוחדת דודי שוורץ, מנהל המגזר החרדי במאוחדת משה ברים, מנהל השיווק של מאוחדת בירושלים יהודה לוי, מנהלת המרחב רבקי בר עזר, מנהל מגזר חרדי בבית שמש אלתר הורביץ, מנהלי מרפאות מאוחדת בבית שמש, בכירי הרופאים ואישי ציבור.

את האירוע הנחה מנהל המגזר החרדי בבית שמש אלתר הורביץ שהרחיב על כך שמאוחדת ברמה ד' כקופה המובילה היא תמיד הראשונה להקים מרפאה בכל שכונה ושכונה וכן גם היום בפתיחת הבית מרחקת הראשון ברמה ד'.

בדברי פתיחה כובד יהודה לוי מנהל השיווק במחוז ירושלים במאוחדת שסיפר למשתתפי הטקס על כך שהמרכז הרפואי החדש שממוקם בליבה של הקריה החרדית, יעניק לכלל תושבי השכונה מגוון שירותי רפואה מקצועית בהתאמה מלאה לציבור הלקוחות הגדול.

רבני השכונה והקהילות שכיבדו את המעמד, הודו להנהלת מאוחדת על השירות המקצועי והמהיר בכל השכונות בעיר, והדגישו כי מאוחדת הקופה הגדולה ביותר בבית שמש והגדולה במגזר החרדי בכל הארץ, ראשונה תמיד לתת שירות מהיר ומקצועי בכל אזור ושכונה שמתפתחת ומתרחבת.

לאחר ברכתם של רבני השכונות, הוזמן סמנכ"ל לקוחות במאוחדת מר עמוס מאור לשאת דברים. בדבריו ציין את ההצלחה הכבירה של מאוחדת בעיר, דבר שבא לידי ביטוי במספר הלקוחות הגדול של מאוחדת בעיר: "67,335 מתושבי בית שמש המהווים 42.5% מתושבי העיר נמנים עם לקוחות מאוחדת. כקופה הגדולה בציבור החרדי ובמחוז ירושלים כולו, למאוחדת פריסת המרפאות והשירותים הרפואיים הנרחבת ביותר בעיר. לטובת לקוחות הקופה, מאוחדת פתחה 15 מרפאות בשכונות השונות בעיר, 24 רופאי משפחה, 8 בתי מרקחת, ארבע מרפאות שיניים, שמונה מוקדי שבת, מוקד לרפואה דחופה, 2 מכוני רנטגן, מרכז לבריאות האישה, מרכז לבריאות הנפש, מכון פיזיותרפיה, מכון להתפתחות הילד, מכון ריפוי בעיסוק ועוד מגוון שירותי בריאות. אני רוצה להודות לעירייה על שיתוף הפעולה. אנחנו שמחים על שיתופי הפעולה עם הרשויות לטובת תושבי העיר. הסלוגן שלנו מאוחדת, רמה אחרת, מוכיח את עצמו גם היום. מאוחדת תמיד הראשונה בכל רחבי העיר וברחבי השכונות, כולל בשכונות החדשות שרק כעת מתאכלסות".

לאחר מכן כובדה ראש העיר עליזה בלוך לשאת דברים. בדבריה אמרה כי "נושא הבריאות, שהוא הדבר הכי חשוב לכל אדם, נמצא כיום בראש סדר העדיפויות שלנו. החיבור שלי עם מאוחדת כראשת העיר החל עוד בתקופת הקורונה. נדהמתי מהיכולות והתפקוד שלהם להיות גמישים ומדויקים גם בתקופה שהכל היה לוט בערפל. מאוחדת הוכיחה שהיא הטובה ביותר בקשר עם התושב ועונה על הצרכים הבריאותיים של תושבי העיר. פתיחת מרפאה חדשה בשכונה החדשה היא הזדמנות מיוחדת להציב את הסטנדרט הגבוה ביותר מיד עם אכלוסה של השכונה ומאוחדת עושה את זה בצורה הטובה ביותר".

בהמשך הטקס כובד לשאת דברים מנהל המחוז עופר משולם שאמר בדבריו כי "מאוחדת היא הקופה היחידה עם תוכנית חומש. כל תושב שני בעיר הוא לקוח של מאוחדת. כפי שעשינו עד היום, נמשיך להיות הראשונים בכל דבר. גם היום אנחנו הראשונים שדאגנו לפתיחת בית המרקחת הראשון בשכונה. אני יכול לבשר לכם שבנוסף לפתיחת המרפאה ובית מרקחת היום, בקרוב נפתח בשכונה ד'2 מרכז בריאות האישה, מרכז להתפתחות הילד ומרפאת שיניים חדשה. מחוז ירושלים שמונה כיום 3000 עובדים עומד לשירות הלקוחות בכל עיר ובכל שכונה ואת התוצאה של זה אנחנו רואים בין היתר גם ביום הזה".

רבני השכונה והקהילות הודו להנהלת מאוחדת על השירות המקצועי והמהיר בכל השכונות בעיר, והדגישו כי מאוחדת הקופה הגדולה ביותר בבית שמש והגדולה במגזר החרדי בכל הארץ, ראשונה תמיד לתת שירות מהיר ומקצועי בכל אזור ושכונה שמתפתחת ומתרחבת.

בדברי סיום כובד סגן ראש העיר שמעון גולדברג ששיבח מאוד את קופת חולים מאוחדת על כך שהיא מחייה את השכונות החדשות עם פתיחת המרפאות מיד עם אכלוס השכונות החדשות בכל שכונה ושכונה, ועל שיתוף הפעולה המתמיד של קופת חולים מאוחדת ביחד עם אגף התכנון והבניה של העירייה לצורך תכנון מיטבי של הקמת המרכזיים הרפואיים והמרפאות של מאוחדת בצורה המיטבית ביותר בכלל השכונות המתאכלסות לרווחת כלל תושבי רמת בית שמש ד'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר