"עושים טוב בלב":

אלפי ערכות עוגיות חולקו למשפחות המפונים השוהות בירושלים ובני ברק

המיזם יצא לפועל בשת"פ של שלוש חברות – יצרנית המזון הגדולה 'טעמן', קבוצת תקשורת שיווקית ומדיה 'גיל גרופ', ו'הקמפוס הקולינרי' בראשות השפית אפרת ליבפרוינד (בארץ)

חברת 'טעמן' תרמה את מוצרי הגלם האיכותיים (צילום: יח"צ)

מחזה מרגש נראה השבוע, כאשר פעילים הגיעו למלונות בירושלים ובני ברק בהם שוהות מאות משפחות מהדרום והצפון שפונו מבתיהם בשל המלחמה, והגישו להן ערכות עוגיות משובחות כדי להמתיק את שהותן במקום. מדובר בעוגיות טחינה משובחות שנארזו באריזה ממותגת עם הסלוגן "עושים טוב בלב" ו"בעזרת ה' ננצח".

מאחורי המיזם עומדות שלוש חברות הפועלות בעיקר במגזר החרדי – יצרנית המזון הגדולה 'טעמן', קבוצת תקשורת שיווקית ומדיה 'גיל גרופ', ו'הקמפוס הקולינרי' בראשות השפית אפרת ליבפרוינד, שהתאחדו לשיתוף פעולה ייחודי כדי להוציא את המיזם לפועל.

חברת 'טעמן' תרמה את מוצרי הגלם האיכותיים - מאות יחידות של טחינה טעמן, 50 ליטר שמן טעמן ועוד להכנת עשרות אלפי העוגיות, השפית אפרת ליבפרוינד גייסה מתנדבות רבות שעמלו על אפיית העוגיות על פי מתכון לעוגיות 'טחינה טעמן' רכות וקלות להכנה, ו'גיל גרופ' בסיוע מחלקת 'גיל גיפט' המתמחית ביצירת מארזי מתנה ממותגים הופקדה על האריזה הממותגת והמרהיבה. כמו כן, צוות קבוצת 'גיל גרופ' היה אמון על ההפצה והגיע עד למלונות הפונים וחילק את הערכות באופן אישי למשפחות. התוצאה: 20,000 עוגיות שהוכנו במבצע מהיר ובכשרות מהודרת, נארזו בקפידה ונמסרו בחיוך למאות משפחות המפונים.

יצוין, כי המשפחות החרדיות וילדיהם שקיבלו את הערכות שמחו על התשורה הטעימה בכשרות בד"צ העדה החרדית והודו על היוזמה המחממת את הלב, המבטאת אכפתיות ותשומת לב כלפי אנשים שנעקרו מבתיהם ומשגרם חייהם. "ניכר שמאחורי העוגיות יש לב יהודי חם המבקש להשתתף איתנו בתקופה הלא פשוטה שאנחנו עוברים, ועל כך אנחנו מלאי תודה", אמרו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר