"אין משטרה בלי זק"א ת"א"

השר לביטחון לאומי ומפקד מחוז ת"א סיירו בבסיס זק"א ת"א

מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד סקר את הפעילות בשגרה, והציג בפני השר מצגת וידיאו המלווה בהסבר אודות הזוועות אליהם נחשפו המתנדבים בפעילותם במלחמת חרבות ברזל בפעילותם בשטח, בבסיס שורה ובמכון לרפואה משפטית באבו כביר (חדשות בארץ).

השר לביטחון לאומי ומפקד מחוז ת"א בסיור בבסיס זק"א ת"א (צילום: באדיבות המצלם)

ביקור מרשים ערך השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר, בבסיס ארגון זק"א ת"א במתחם רידינג שבנמל ת"א במהלכו נפגש עם המתנדבים והביע את הוקרתו בפניהם.

אל המפגש הגיע השר לביטחון לאומי כשהוא מלווה במפקד מחוז תל אביב ניצב פרץ עמר וקצינים בכירים במשטרת ישראל.

במפגש השתתף קצין ז"ח במטה הארצי רפ"ק אלי הורן וראשי ארגון זק"א ת"א, חבר ההנהלה ומפקד זק"א חיים נוגלבלט, ר"צ הרצליה ערן קוזחי, ר"צ המכון יעקב שטיינמץ, דובר הארגון ישראל חסיד ומתנדבים נוספים.

עם הגיעו ערך השר סיור במתקן, שם קיבל סקירה על האמצעים שברשות הארגון ועל ההערכות לחירום.

מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד סקר את הפעילות בשגרה, והציג בפני השר מצגת וידיאו המלווה בהסבר אודות הזוועות אליהם נחשפו המתנדבים בפעילותם במלחמת חרבות ברזל בפעילותם בשטח, בבסיס שורה ובמכון לרפואה משפטית באבו כביר. הרב חסיד פרס את הפעילות שנמשכת ללא לאות מאז פתיחת המלחמה. מתנדבי הארגון מצויים כל העת גם במכון לרפואה משפטית כמו גם בבסיס שורה, ופועלים שכם אל שכם לסייע בשינוע ובזיהוי החללים ובכל הפעולות הננקטות לצורך שמירת כבוד המת.

השר הביע את הוקרתו הרבה לציבור המתנדבים וראשי זק"א ת"א והעניק תעודת הערכה והוקרה על הפעילות. בן גביר אמר בדברי סיכום חמים שנשא בפני המשתתפים: "אחרי מה שראיתי אני לא יודע איך אתם מתמודדים עם המשימה", והוסיף "כיום כולם מבינים את חשיבות הארגון ופעילותו".

מפקד המחוז ניצב פרץ עמר נשא אף הוא דברים בהם חידד כי הוא רואה את המתנדבים כשוטרים לכל דבר, "אין משטרה בלי זק"א ת"א" אמר והביע אף שבחים לראשי הארגון ומתנדביו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר