קרוב למרכז וללב הטבע

השקעה בשערי תקווה החל מ- 357 אל"ש • צפי לרווח: מעל 100%!

חברת ״מני גרופ״, מהחברות המובילות בתחום השקעות הנדל”ן בישראל מזה כעשור, הודיעה על פתיחת מסלול השקעה ייחודי • החל מ- 357,000 ש״ח בלבד עבור יחידת קרקע בפרויקט הדגל של השומרון – אבני חן (נדל"ן)

הדמיה - ״אין זמן נכון ומשתלם יותר להשקעה מנקודת הזמן הנוכחית בה אנו נמצאים כעת בעקבות המצב" (צילום: יח"צ)

״קרוב למרכז וללב הטבע – ממשיכים להשקיע בשומרון״: השקעה ייחודית בפרויקט אבני חן בשערי תקווה – החל מ- 357,000 ש״ח בלבד – צפי לרווח של מעל 100%!

חברת ״מני גרופ״, מהחברות המובילות בתחום השקעות הנדל”ן בישראל מזה כעשור, הודיעה על פתיחת מסלול השקעה ייחודי עבור הציבור הרחב במחיר של החל מ- 357,000 ש״ח בלבד עבור יחידת קרקע בפרויקט הדגל של השומרון – אבני חן.

״אין זמן נכון ומשתלם יותר להשקעה מנקודת הזמן הנוכחית בה אנו נמצאים כעת בעקבות המצב במדינה – המחיר הנמוך משקף הזדמנות נדל״נית ייחודית״, אומרים בחברה, ומוסיפים: ״המשקיעים יהנו מעליית ערך הקרקע הצפויה לפי שלבי התקדמות התכנון אשר בסופו הצפי הוא לרווח של למעלה מ- 100% עם קבלת היתר הבנייה״. חשוב לציין שהמשקיעים יוכלו גם להמשיך לשלב הבנייה במידה ויירצו בכך, בתוספת עלויות הבנייה, ולקבל דירה קסומה בגודל ממוצע של 100 מ״ר בשווי של כ- 2,000,000 ש״ח.

פרויקט אבני חן ביישוב שערי תקווה – כשנוף וטבע הופכים לבית

בשטח המשתרע על כ- 30 דונם מתוכנן לקום פרויקט הדגל של לב השומרון – אבני חן. הפרויקט כולל 2 חלקות הצמודות האחת לשנייה על קרקע פרטית. במסגרת התוכנית ייבנו כ-180 יחידות דיור בבנייה רוויה של כ- 6 קומות בסטנדרט בנייה מתקדם.

״הפרויקט מציע שילוב מדהים של נוף עוצר נשימה מהחלון, קהילה מושלמת ואיכותית ונגישות קלה אל המרכז״, אומרים בחברת ״מני גרופ״, ״מדובר בעתודות הקרקע האחרונות בשומרון הנמצאות ביישוב ותיק ומפותח – שערי תקווה, המאופיין באוויר צלול ונקי, איכות חיים חלומית והכל במרחק של כ- 10 דקות בלבד מצומת ירקון הסמוכה לפתח תקווה – ממנה ניתן להגיע בקלות לכל ערי השרון והמרכז״.

הישוב שערי תקווה זוכה שנה 9 ברציפות בפרס של המועצה לארץ ישראל יפה ב- 5 כוכבי יופי ונחשב לאחד היפים בישראל. על דרך של כ-10 ק”מ במעטפת הישוב שערי תקווה נבנה ומתפתח ציר תיירותי המשלב מסלולי להולכי רגל ולרוכבי אופניים עם פינות ישיבה ומנוחה בחיק הטבע. לצד עצי זית עתיקים, שמורות טבע ושכיות חמדה נמצאים אתרים המשלבים היסטוריוגרפיה, חי וצומח.

השקעה ללא מס היטל השבחה!

אחת הנקודות המרכזיות בעסקה היא שאין מס היטל השבחה – חיסכון שיכול להגיע עד כ- 50%, ובנוסף לכך תהליך אישור התב״ע קצר משמעותית ביחס לאיזורים אחרים בארץ.

״הליך רישום הקרקע ייעשה על ידינו וצפוי לארוך כ- 18 חודשים, בטוחות לרוכש ע”י רישום משכון ואישור זכויות בחברה.

המשקיעים מקבלים בטוחות מלאות על כל שלבי התהליך, אמינות, שקיפות ושירות לקוחות ברמה המיטבית הם חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו מציעים – הלקוחות שלנו הם שותפים איתנו בעסקה פיננסית משתלמת והזדמנות השקעה במחיר נמוך מאוד – והכל בליווי משפטי ע”י משרד עו”ד אבינועם גואלמן, מהמשרדים המובילים ביו”ש״, אומרים ב״מני גרופ״.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר