מרשים

במעמד הוקרה: נחנך אמבולנס מבצעי חדש לארגון זק"א ת"א

האמבולנס נתרם בידי משפחת פינטו • מעמד ההוקרה התקיים בהשתתפות אישי ציבור, בני משפחות החטופים ועוד • מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד: "לקחנו על עצמנו משימות וביצענו אותם בשלימות" (חדשות בארץ).

נחנך אמבולנס חדש לארגון זק"א ת"א (צילום: באדיבות המצלם)

אירוע מרשים בו הושק אמבולנס מבצעי חדש לארגון זק"א ת"א התקיים ברוב פאר והדר במלון "דיוויד קמפינסקי" בתל אביב.

המעמד שנועד גם להוקיר את מתנדבי זק"א ת"א על פעילותם הרבה התקיים בהשתתפות רבנים ואישי ציבור ובהם רב הארגון הרב יעקב רוז'ה, מנהל המכון הלאומי לרפואה משפטית ד"ר חן קוגל, קונסול ישראל בני יורק לשעבר אסף זמיר, חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, סגן מפקד מרחב ירקון נצ"מ אבי ברסאנו, רב המחוז רפ"ק הרב אליהו קב, יו"ר המועצה הדתית ויו"ר חברה קדישא תל אביב אלדד מזרחי, מפקד זק"א חיים נוגלבלט, מנהל החטיבה הבינלאומית בזק"א ברוך נידאם, מנהל אגף סל"ע בעיריה חנן פרץ, מנהל ענף זיהוי חללים ברשות פס"ח במשרד הפנים שלמה נחום, משפחות החטופים, איריס חיים, אמו של יותם חיים שנורה בשוגג בעת שנמלט משבי חמאס, שרון שרעבי אחיהם של יוסי ואלי השבויים בידי החמאס. החייל האמיץ קטוע רגל יונתן בן חמו, סמ"פ בגדוד הנדסה קרבית, אנשי עסקים ותורמים.

את האירוע הנחה איש התקשורת עופר חדד, ונטלו בו חלק אמן החושים ליאור סושרד והזמר טל ועקנין.

רגעים מרטיטים היו עת הופיעה גב' איריס חיים שסיפרה ברגש רב כי פגשה פה את המתנדב שטיפל בבנה, "יש את המתנדב של זק"א שבעצם סיפר לי בצורה מאוד מרגשת שהוא זה שטיפל ביותם ואני אומרת פה שיש את החיבור הענק הזה שלי כאמא לילד שהוא לא היה חייל, הוא נחטף, בחור חילוני לגמרי מעוטף עזה, ואני פוגשת מתנדב מזק"א ורואה לאורך כל המלחמה הזאת את האנשים ומתפלאת בצורה בלתי רגילה", סיפרה.

עוד אמרה: "בשנייה אחת הבנתי שהדבר הזה נגמר וכולנו פה רק בשביל דבר אחד בשביל לשמור על המדינה שלנו ועל העם שלנו, בשביל לשמור על עצמנו. אני מצדיעה למתנדבים של זק"א על העבודה הבלתי מתפשרת שלכם בכל רגע נתון".

ברק שרעבי שסיפר על אחיו המוחזקים עדיין בשבי ואיבדו חלק ממשפחתם בטבח, אמר: "כשזק"א נדרשים לפעול, הם לא שואלים אם זה דתי, חילוני, אשכנזי, ספרדי, יהודי או לא יהודי. זק"א מסמנים בשבילי את אחדות עם ישראל, והאחדות הזו, אנו מחדדים אותה היטב מאז פרצה המלחמה. כי לפני כן לא השכלנו לדבר על זה מספיק חזק. את עם ישראל אפשר לשבור בגוף, אבל הרוח שלנו כשאני מסתכל על כל אחד ואחת מכם במיוחד פה, הרוח שלכם מנצחת את הכל".

דברי ברכה נשא אסף זמיר, ששיבח את האנשים שהקדישו את חייהם למשימה שאף אחד אחר לא יכול לעשות במקומם. "החדר הזה מלא באנשים שבחרו לעשות את מפעל חייהם רק סביב הרגעים הקשים עם מעט מאוד שמחה ובמקומות הכי קשים והכי עצובים, ואין מצווה גדולה מזו עבור המשפחות ועבור החברה בכלל".

מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד הודה לתורמים, משפחת פינטו, ולכל אלו שבאו להשתתף. בדבריו אמר "אני מבקש באירוע הזה להצדיע למתנדבים, שהוכיחו שוב שיש על מי לסמוך, אנחנו רואים את זה בשגרה, בהתמודדות עם כמות אירועים עצומה במרכז, תל אביב היא מטרופולין, ראינו את זה בקורונה, חווינו את זה באסון מירון ועכשיו במלחמה. לקחנו על עצמנו משימות וביצענו אותם בשלימות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר