כבוד המת

חכ"ים בביקור בזק"א: "פעילותכם חיברה בין כל חלקי העם"

מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד סקר את הפעילות בשגרה, והציג בפני האורחים מצגת וידיאו המלווה בהסבר אודות הזוועות אליהם נחשפו המתנדבים בפעילותם במלחמת חרבות ברזל בשטח, בבסיס שורה ובמכון לרפואה משפטית באבו כביר (בארץ).

ח"כים בביקור בבסיס זק"א ת"א (צילום: באדיבות המצלם)

ביקור מרשים ערכו חברי הכנסת מאיר כהן וסימון דוידסון מיש עתיד בבסיס ארגון זק"א ת"א במתחם רידינג שבנמל ת"א במהלכו נפגש עם המתנדבים והביעו את הוקרתם והערכתם בפניהם.

חברי הכנסת כהן ודוידסון התקבלו ע"י מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד שסקר בפניהם את פעילות הארגון בשגרה ובעיקר בחרום. הרב חסיד הוסיף והציג בפניהם חלק מהפעילות של המתנדבים מאז תחילת המלחמה. חברי הכנסת נחשפו בביקור לסרטון שהציג את המראות הקשים והזוועות שאליהם נחשפו המתנדבים במהלך פעילותם בשטח, בבסיס שורה ובמכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מתנדבי הארגון היו מצויים כל העת גם במכון לרפואה משפטית כמו גם בבסיס שורה, ופעלו שכם אל שכם לסייע בשינוע ובזיהוי החללים ובכל הפעולות הננקטות לצורך שמירת כבוד המת.

בסיור נטלו חלק קמב"צ זק"א יחיאל גולדמן, מפקד יחידת הצוללים רואי ליברמן, מפקד יחידת הג'יפים גולן חבני, ס' מפקד יחידת הצוללים דרור גילת, ר"צ זק"א הרצליה ערן קוזחי, מפקד בסיס ב"ב יעקב שילר ומתנדבים.

חבר הכנסת מאיר כהן הביע את הערכתו הרבה לפעילות ואמר: "אנחנו חיילים שלכם ועומדים לרשותכם בכל משימה. האירוע האחרון הראה לכולם שאנשים אחים אנחנו".

הוא הוסיף ואמר: "ראיתי אתכם בשורה ולא הבנתי מה יכול להניע אדם לעזוב את העבודה והחיים ולעשות את המשימה הקשה מכל, במסירות נפש".

ח"כ סימון דוידסון לא הסתיר אף הוא את התפעלותו מהפעילות ואמר: "אין באמת פערים ביננו, אנחנו כולנו גאים ביהדותנו. והפעילות של זק"א חיברה בין כל חלקי העם להבין זאת".

בסיום הביקור המקיף העניקו ראשי זק"א ת"א לחברי הכנסת דיסקית מיוחדת המסמלת את הפעילות במלחמה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר