בעקבות החמרת המצב

כיתות הכוננות עם מחסור בנשקים, תחמושת ווסטים קרמיים

בשמחת תורה כולנו נחשפנו לגבורתם של חברי כיתות הכוננות ולמשמעות הגדולה שלהן להצלת היישובים. עם זאת, הן נאלצות להתמודד עם מחסור בציוד בסיסי שלא מאפשר להן הגנה מליאה (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

קרן עם ישראל חי החליטה כי השנה יופנה חלק ניכר מהכנסות הגרלת דירה היוקרה בירושלים לסיוע מיידי לכיתות הכוננות. כל כרטיס הגרלה- הוא פשוט מציל חיים.

כאן מתחילה הדרך שלכם לדירה בירושלים - כנסו >>

מאז ה-7 באוקטובר נחשף הציבור הישראלי מדי יום לגבורתם של חברי כיתות הכוננות ולמשמעות הגדולה שלהם ככח מיומן ומקצועי להגנת היישובים. עם זאת, כיתות הכוננות נאלצות להתמודד עם מחסור חמור בציוד בסיסי וזקוקות לסיוע כספי מיידי על מנת להצטייד באופן הראוי.

"בשבועות הראשונים של המלחמה הבנו שאנחנו חייבים לבנות מערך הגנתי סביב היישוב" (באדיבות המצלם)

"בשבועות הראשונים של המלחמה הבנו שאנחנו חייבים לבנות מערך הגנתי סביב היישוב", מסביר אלעד לחיאני (33, נשוי+4) מהיישוב בני אדם שבבנימין. "היינו זקוקים לכסף למימון ראשוני של פנסים, תאורת הצפה, גנרטור, מכשירי קשר ועוד ציוד ראשוני כדי שנוכל איכשהו לצאת לדרך, התקשרנו לשמואל סקט שמיד נרתם – והציוד נרכש".

שמואל סקט עומד בראש קרן "עם ישראל חי" שמסייעת במשך שנים לגורמים וגופים שונים בחברה הישראלית בהתאם לצרכים שעולים מהשטח. בין היתר- הקרן נרתמה לסייע גם לסיוע לכיתות הכוננות ביישובים. " היום אנחנו מבינים יותר מתמיד את החשיבות העצומה של כיתות הכוננות, אבל גם לצערנו את המחסור הגדול שקיים בכיתות הכוננות- וברור לנו שאנחנו חייבים גם כן להיכנס מתחת לאלונקה."

לחיאני מתאר מחסור חמור בציוד, כשהחשש הגדול הוא מהיום שאחרי המלחמה לאחר שכבר צה"ל לא יתחזק את האבטחה סביב היישוב בהיקף הנוכחי - " חסרים לנו וסטים קרמיים, יש מחסור בתחמושת, מעט מאוד נשקים, עמדות שמתאימות לחורף ועוד. מאז המלחמה, יש פה הגנה ותגבור של חיילי מילואים, אך ברור לנו שהם לא יישארו כאן לנצח, ואנו חייבים לדאוג לביטחון של התושבים שלנו ליום שאחרי."

בימים אלו יצאה לדרך זו השנה השישית במבצע הגרלת דירת יוקרה בירושלים של קרן עם ישראל חי. הדירה המדוברת בשווי מיליון דולרים משקיפה על הר הבית וצופה מהקומה ה-14 על ירושלים כולה, גוש עציון ואזורים נוספים. מדי שנה ההכנסות כולן מופנות לסיוע בחברה הישראלית, כעת לאור מצבן הקשה של כיתות הכוננות הוחלט כי חלק ניכר מההכנסות יופנה לחיזוק וסיוע לכיתות הכוננות ביישובים בדרום, בצפון, ברמת הגולן וביהודה ושומרון.

גם השנה תוכלו לקבל כרטיס להגרלה כאשר בימים הבאים ישנו מבצע שבו כל מי שיקנה כרטיס אחד יקבל כרטיס נוסף. כלומר- שני כרטיסים להגרלה בעלות של כרטיס אחד.

אז רכשו כרטיס והירתמו למשימה החשובה שפשוט מצילה חיים- ואולי גם תוכלו לזכות בדירת יוקרה בירושלים

כאן מתחילה הדרך שלכם לדירה בירושלים - כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר