במגדל הכשרת היישוב

קומה חדשה בבניין ההלכה: קמפוס 'למען ילמדו' נחנך בעיר התורה

הקמפוס היוקרתי, הממוקם בקומה ה-22 במגדל הכשרת היישוב וצופה על עיר התורה והחסידות, הושק יחד עם הקמת "האקדמיה לתורת המשפחה" - הגוף המקצועי-הלכתי להכשרת מטפלים ויועצי נישואין (בארץ)

(צילום: מנדי קורנט)

באירוע חגיגי בהשתתפות הרב הראשי לישראל נערכה חנוכת "קמפוס למען ילמדו" בבני ברק בהשתתפות הרה"ר לישראל . את האירוע המרגש פתח מייסד המכללה הרב ישראל מעל. "לאחר 8 שנים שבמהלכן זכינו להביא את ההלכה לקדמת הבמה ולהכשיר אלפי מורי הוראה, מנהיגי קהילות ומעל הכל - אנשי תורה המנהלים משפחות ועסקים ע"פ הלכה, אנו זוכים להתקדם ו'לבנות קומה חדשה בעולם ההלכה'".

בית של הלכה

הקמפוס היוקרתי, הממוקם בקומה ה-22 במגדל הכשרת היישוב וצופה על עיר התורה והחסידות, הושק יחד עם הקמת "האקדמיה לתורת המשפחה" - הגוף המקצועי-הלכתי להכשרת מטפלים ויועצי נישואין.

בפאנל מיוחד בו הושקה האקדמיה לתורת המשפחה, אירח מנחה הקורס הרב מנחם חפץ את ד"ר עודד קרבצ'יק - פסיכולוג ומאמן מנטלי, לשיח מיוחד שהתמקד בעולם הייעוץ.

דברים מרגשים נשא מנכ"ל המכון הרב זוהר יהושע, שהתמקד בדבריו על עולם הייעוץ ובדגש על משפחות בעלי תשובה ומעגל ההתקרבות לתורה ומצוות.

המשתתפים קיבלו בברכה את פניו של אורח הכבוד, הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו. הרב לאו, המלווה את צוות המכללה ובוגריה, התכבד בקביעת המזוזה יחד עם מנכ"ל "למען ילמדו" הרב זוהר יהושע שי', וגזר את הסרט בטקס חגיגי.

השראת השכינה... והפתעה מיוחדת

לאחר סיור בין חדרי הלימוד, מחלקת ההפקה התורנית ומשרדי המכללה, נשא הרב הראשי דברי ברכה בפני המשתתפים. הרב עמד בדבריו על כך שבספר שמות נשלמה למעשה בריאת העולם: לאחר סילוק השכינה זכו בני ישראל לראות את היד החזקה, לקבל את התורה ולהקים את המשכן - ובכך להשיב את העולם לשלמותו. "בהשגחה פרטית אתם זוכים לחנוך את המשכן החדש יחד עם הקמת האגף העוסק בענייני המשפחה, כאשר ספר שמות עוסק גם בעניין הנישואין. זהו חיבור מופלא ועמוק בין ישראל, התורה והמשפחה".

במהלך דבריו הפתיע הרב הראשי את המייסד הרב ישראל מעל, והעניק לו תעודת "רב מושב" ותעודת "רב אזורי" בחתימתו. "למדתי להוקיר את פועלו הרב והמאמצים שלו בחיבור כלל ישראל להלכה, והרי ההוכחה שהוא לא דורש מהתלמידים מה שלא דורש מעצמו. אני מודה על הזכות להיות כאן בערב זה" חתם בהתרגשות הרב לאו.

לכל הפרטים על קורס הכשרת יועצי נישואין לחץ כאן>>

מיתוג ושילוט: יוסי נתן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר