הקיצונים נגד כצל´ה

ח"כ יעקב כץ מאובטח, בשל איומים

הוצבה אבטחה סביב ביתו של חבר-כנסת יעקב (כצל´ה) כץ, לאחר שאלמונים התקשרו לביתו ואיימו עליו ברצח • "אני לא צריך שמירה, בגלל שמהסמים שהם לוקחים בלילה הם ישנים כל היום ואין סיכוי שהם יבואו לפגוע בי", התבדח אתמול חבר-הכנסת המאוים • המשטרה במצוד אחר הסיקריקים (חרדים)

איטל קציר | כיכר השבת |
כצל´ה. לא חושש (מאיר אלפסי)

בזמן שהמשטרה מהדקת את החבל סביב צווארם של הסיקריקים, חברי הפלג הקיצוני מבקשים נקמה. מבחינתם, חבר-הכנסת יעקב (כצל´ה) כץ, שהכריז עליהם מלחמת חורמה, הוא האויב העיקרי.

אתמול הוצבה אבטחה סביב ביתו של כצל´ה לאחר שאלמונים התקשרו לביתו ואיימו עליו ברצח.

בשיחת הטלפון המאיימת, הבהירו האלמונים כי הם יודעים את כתובת ביתו של כצל´ה. באחת השיחות נאמר לו: "הסיקריקים השתחררו והם בדרך אליך".

כזכור, כצל´ה הותקף לפני חודשים אחדים במאה שערים. בעקבות התקיפה הבטיח כצל´ה לחוקק חוק שיכריז על הסיקריקים ארגון טרור.

לפי הדיוווח בנענע 10, כצל´ה דיווח על האיומים למשטרה וזו הציבה סביב ביתו אבטחה.

"מדובר בחבורה פחדנית ועלובה שלא יוצאת מהקסבה של מאה שערים. הם בעיקר מזיקים לציבור שומרי התורה שם והמשטרה משום מה מפחדת להיכנס לשם", אמר כצל´ה אתמול.

"דיווחתי למשטרה כי אני חייב, אבל אמרתי להם שאני לא צריך שמירה, בגלל שמהסמים שהם לוקחים בלילה הם ישנים כל היום ואין סיכוי שהם יבואו לפגוע בי".

אתמול זומן יואליש קרויס, מי שכונה לעיתים קמב"ץ העדה החרדית לחקירה במגרש הרוסים. זו איננה הפעם הראשונה שקרויס נחקר בחדרי החקירות במגרש הרוסים.

לפני יותר משנה הוגשה נגדו תלונה על תקיפת אשה במהלך חג הסוכות בשכונת מאה שערים, קרויס נעצר אז לימים ספורים, אולם מאז ממשיכה המשטרה להתיש אותו שוב ושוב, משום שהיא רואה בו גורם מרכזי בקבוצת הקיצונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר