ההסתה ניצחה

דרמה: השר ישי הוברח מאירוע הזיכרון לכרמל

שר הפנים אלי ישי הוברח מאירוע זיכרון במלאות השלושים לאסון הכרמל שנערך בקיבוץ בית אורן ● אחד המשתתפים צעק לעבר השר ישי ● הגר"ש עמאר עלה לדוכן הנואמים: "השר ישי ייצא מהאולם, נצא יחד איתו" ● הורים מחו: "רוזן מדבר בשם עצמו" ● ישי ל"כיכר השבת": "ליבי עמם" (חדשות, בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |

ההסתה של התקשורת ניצחה. במהלך אירוע ה"שלושים" לאסון הכרמל שנערך בקיבוץ בית אורך, קם אדם שאיבד ידיד בשריפת הענק בכרמל, קמו על רגליהן ודרש את הוצאתו של שר הפנים, אלי ישי, מהמקום.

הכל החל לאחר שראש-הממשלה, בנימין נתניהו, עלה לדוכן הנואמים וניסה להתחיל את נאומו. דני רוזן, בן זוגה של אהובה תומר, מפקד משטרת חיפה המנוחה, קם ודרש להוציא מהאולם את שר הפנים, אלי ישי.

"או שהוא יוצא או שכולנו יוצאים עכשיו", אמר רוזן. בעקבותיו קמו עוד מבני המשפחות השכולות ודרשו להוציא את שר הפנים שאם לא יעשה כן, הם יעזבו את המקום לאלתר. המהומה גברה כשראש הממשלה אמר "ליבי אתכם" והחל בדבריו.

המשפחות השכולות החלו לעזוב את האולם. רגעים לאחר-מכן, מרן הראשון-לציון ורב הראשי לישראל הגר"ש עמאר עלה לדוכן הנואמים והודיע ששר הפנים עוזב את המקום. "בסדר, חכו רגע. השר ישי יעזוב את האולם, אנחנו נעזוב איתו", אמר הגר"ש והצטרף אליו.

אבל היו גם קולות אחרים. אם שכולה שאיבדה את בנה באסון הכבד אמרה הערב, כשהיא מתפרצת בבכי: "הבן שלי מת באסון הכרמל. זה ממש כואב לי שחוגגים על חשבון המתים. לא זה המקום ולא זו השעה להתפרץ בקריאות באירוע ממלכתי".

אב שכול נוסף, מחה נגד דני רוזן. "הוא מדבר בשם עצמו בלבד. השר ישי לא אשם בכלל באירוע, גם לא ראש-הממשלה. מי שאשם זה רק המשטרה", אמר בזעם.

בטקס השתתפו נשיא מדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יושבת ראש האופוזיציה ציפי לבני, נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש, הרמטכ"ל גבי אשכנזי, המפכ"ל דודי כהן, הרבנים הראשיים לישראל, שרים, אנשי ציבור ובני המשפחות השכולות.

בערוץ 2 דווח הערב כי ישי היה נסער מאוד ודמעות נראו בעיניו. על-פי הדיווח ישי ביקש לשהות לבדו בחדר צדדי.

השר ישי אומר הערב ל"כיכר השבת" כי "אובדנם של המשפחות השכולות כבד מנשוא. מתוך כאבם הם אומרים אשר על ליבם. ליבי עמם ושינוחמו מהשמיים".

מקורבים לראש-הממשלה אמרו הערב: "הוא מבין לליבם של המשפחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר