הפתעה בכפר-חב"ד:

ראש השב"כ הגיע לנחם: "גידל דורות של לוחמים"

תושבי כפר-חב"ד שהגיעו לנחם בבית משפחת פיאמנטה-לורבר, היושבים "שבעה" על אביהם י' ז"ל, הופתעו לראות מאבטחים נכנסים אל תוך הבית, יחד עם ראש השב"כ, יובל דיסקין. מסתבר שלמנוח עבר בטחוני עשיר וגדוש. "דורות של לוחמים התחנכו על ברכיו", גילה יובל דיסקין. תיעוד (חדשות, בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

תושבי כפר-חב"ד שהגיעו בצהריים (רביעי) לנחם בבית משפחת פיאמנטה-לורבר, היושבים "שבעה" על אביהם י' - ע"ה, הופתעו לראות לפתע חבורת מאבטחים נכנסת אל תוך הבית, כשבראש צועד ראש השב"כ, יובל דיסקין.

המנוח (84), אביהם של הזמרים החסידיים, יבדלחט"א, ר´ אבי ור´ יוסי פיאמנטה, הלך לעולמו אתמול (שלישי).

אז מה הביא את דיסקין לנחם את בניו? אתר COL של חב"ד פרסם בצהריים את הסיפור המלא: ר´ יהודה ע"ה נולד בירושלים ובצעירותו גוייס לשירותי הביטחון הישראליים. במהלך השנים הראשונות להקמת המדינה שימש יהודה פיאמנטה ז"ל בתפקידים מגוונים ורגישים במערכת הביטחון כשרובם המוחץ נסתר מן העין ולוטה בערפל.

"אין לכם מושג, כמו לרבים, מה אבא עשה בשביל ביטחון ישראל. אני יכול לומר לכם שהוא עשה הרבה יותר מרבים אחרים שנמצאים פה איתנו בשביל שנוכל לחיות כאן בביטחה", אמר ראש השב"כ לפני שעה קלה בשיחה עם בני משפחתו האבלים.

"דורות של לוחמים התחנכו על ברכיו, ואני מקווה ובטוח שהם מיישמים הלכה למעשה את אשר רכשו במחיצתו וממשיכים בדרכו. אתם צריכים להיות גאים באבא על מה שעשה בשביל במדינת ישראל".

לקראת סיום "ניחום האבלים", נעתר דיסקין לבקשת המשפחה להניח תפילין לעילוי-נשמת המנוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר