יו"ר ש"ס בקרית-מלאכי: "דרשנו לפטר את ישי? הכחשה גורפת"

יו"ר סיעת ש"ס בקרית-מלאכי, מישל טפירו, יוצא בהבהרה - בעקבות הפרסומים שקרא לפטר את יו"ר ש"ס, השר אלי ישי * "אנו נציגי ש"ס בקריית מלאכי מבקשים להודיע ולהבהיר כי כל הפרסום לכאורה בדבר טענה כנגד תנועת ש"ס ובדרישה לפטר את מאן דהוא אינה על דעתנו ואנו מכחישים אותה כלל ועיקר" (חדשות, בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |

"בעקבות הפרסומים האחרונים, אנו נציגי ש"ס בקריית מלאכי מבקשים להודיע ולהבהיר כי כל הפרסום לכאורה בדבר טענה כנגד תנועת ש"ס ובדרישה לפטר את מאן דהוא אינה על דעתנו ואנו מכחישים אותה כלל ועיקר" - כך אומר אחר-הצהריים מישל טפירו, יו"ר רשימת ש"ס בקרית-מלאכי, במכתב הבהרה מיוחד.

המכתב יצא בעקבות פרסום הבוקר באתר mynet, שם צוטט טפירו כמי שאומר: "אלי ישי מתעלם מנציגי התנועה בקרית-מלאכי". האתר ציטט את טפירו ש"דורש לפטר מיידית את ישי מראשות התנועה".

לפי הדיווח אתמול שלח אבי לוי, מספר שתיים ברשימת ש"ס בעיר, סמס לשר הדתות יעקב מרגי: "אנו מרגישים מנותקים מהתנועה, בעיר אנחנו כמו כלבים מושפלים. תחשבו על קרית מלאכי".

על-פי הפרסום ראשי ש"ס בעיר טוענים כי אלי ישי ביטל ברגע האחרון סיורים שתוכננו לו בעיר, בתואנות שונות. בנוסף לכך, טוענים ראשי הסניף המקומי כי מרגי לא נוקף אצבע בכל הקשור לקידום בחירתו של אבי לוי ליו"ר המועצה הדתית, כפי שהבטיח.

"מרגי היה אמור להריץ את נושא המועצה הדתית, אבל גם במקרה הזה יש עיכובים", הם אומרים. טפירו ניסה לקבוע פגישה עם נשיא מועצת חכמי התורה, אולם נתקל בחומה בצורה. "אני לא יכול לקבוע עם הרב פגישה. אין לנו אוזן קשבת שם", אמר. "יש פה נציגים שמוסרים את נפשם, אבל במשך שנים זוכים להשפלות מצד התנועה".

כאמור, אחר-הצהריים הוציא טפירו מכתב הבהרה דחוף שהגיע לידי "כיכר השבת". במכתב ההבהרה נכתב עוד: "אנו אנשי ש"ס נמשיך לפעול ברוח מרן הגר"ע יוסף שליט"א ותחת הנהגת ובעזרת ה' נחזיר עטרה ליושנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות