מנכ"ל איקאה: "השבת שמרה עלינו"

שלומי גבאי, מנכ"ל חברת "איקאה" בישראל, שאחד מבעליה הוא איש העסקים החרדי שלום פישר, רואה את חצי הכוס המלאה בשריפת הענק בסניף בעיר נתניה - שגרמה להפסד של מאות מליונים * העובדה שאנחנו ארגון שומר שבת והעובדה שאנחנו ארגון שטרח להשקיע על מנת להכשיר למהדרין את כל חלקיו ואת כל צדדיו - זו הייתה ההשגחה העליונה שלנו באירוע הקשה הזה" (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
השריפה באיקאה (צילום: פלאש 90)

השבת ושכרה: שלומי גבאי, מנכ"ל חברת "איקאה" בישראל, שאחד מבעליה הוא איש העסקים החרדי שלום פישר, רואה את חצי הכוס המלאה בשריפת הענק בסניף בעיר נתניה - שעל-פי הערכות גרמה לחברת הענק שלה סניפים בכל רחבי העולם נזק של עשרות מיליוני שקלים.

גבאי אמר בראיון ל"קול החרדי" כי העובדה שאין נפגעים בנפש, קשורה בכך שהרשת שומרת שבת וגם מקפידה על כשרות המזון בחנות ובמסעדה המופעלת בסניפים.

"העובדה שאנחנו ארגון שומר שבת והעובדה שאנחנו ארגון שטרח להשקיע על מנת להכשיר למהדרין את כל חלקיו ואת כל צדדיו, העובדה שאנחנו מקפידים הקפדה יתירה - זו הייתה ההשגחה העליונה שלנו באירוע הקשה הזה", אמר גבאי.

"לשמחתנו הגדולה ותודה לקל, אנחנו מסיימים את האירוע הקשה הזה בלי נפגעים בנפש ובלי שום פגיעה. נס גדול קרה לנו בחנות הזו. נס גדול שבהשגחה עליונה שמרו עלינו שלא הייתה שום פגיעה בנפש לאף-אחד".

גבאי אמר כי הסניף ייפתח בעוד מספר חודשים. "בעזרת השם בתוך חצי שנה עד שנה אנחנו נחזיר את החנות שומרת השבת הזו, כשרה למהדרין, לכלל בית ישראל, כפי שהייתה בעבר".

השריפה בסניף בנתניה אותרה על-ידי אנשי חדר הבקרה של "איקאה", אשר הזעיקו מיד את מכבי האש והמשטרה.

היא פרצה תחילה בגג המבנה, ובעקבות האש הוא קרס לחלוטין. החנות לא פועלת בשבת ולכן לא היתה סכנה בנפש, שכן המבנה היה ריק מאדם באותה שעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר