עו"ד ציון אמיר: "אני חושש שמשה קצב יתאבד"

פרקליטו של הנשיא לשעבר, שנשלח השבוע לשבע שנים מאחורי סורג ובריח חושש כי ינסה ליטול את חייו. "קשה לי לראות את קצב עושה את הצעד ונכנס לכלא". וכיצד קיבל משה קצב את גזר הדין? "הוא ישב קפוא פנים, והקשיב באיפוק רב לדברים קשים בעיניו, ולא הגיב. ניצחתם, הבסתם אותו, ואפילו ברגע הזה לא הייתה לכם טיפת רחמים"

איטל קציר | כיכר השבת |
משה קצב, השבוע (צלם: פלאש 90)

פרקליטו של הנשיא לשעבר משה קצב, שנשלח השבוע ל-7 שנות מאסר, עו"ד ציון אמיר, חושש כי הנשיא לשעבר יעדיף ליטול את חייו כדי שלא להכנס אל בית הכלא.

בראיון לעיתון "מעריב" אומר אמיר כי קצב מיואש וכי הוא מתקשה לראות את הנשיא לשעבר נכנס לכלא.

"אחרי הכרעת הדין התגנב ללבי חשש אמיתי שקצב יתאבד. גם היום יש לי לפעמים חשש כזה. לפעמים אני מרגיש שהוא עלול להתאבד", אמר אמיר.

לדברי הפרקליט, הוא שומע מהנשיא לשעבר "ייאוש גדול" והוסיף שהוא "מתקשה לראות את קצב עושה את הצעד הזה פנימה ודלת ברזל כבדה נטרקת אחריו".

וכיצד קיבל משה קצב את גזר הדין? "הוא ישב קפוא פנים, רתוק לכיסאו, והקשיב באיפוק רב לדברים קשים בעיניו, ולא הגיב. ניצחתם, הבסתם אותו, ואפילו ברגע הזה לא הייתה לכם טיפת רחמים לאיש שלנו".

את משה קצב ייצגו הפרקליטים עו"ד אביגדור פלדמן, עו"ד ציון אמיר, והעו"ד החרדי אברהם לביא.

בשיחה ראשונה לאחר גזר הדין, אמר לביא ל"כיכר השבת": "עדיין לא נאמרה המילה האחרונה בנושא העונש. אנחנו נערער לבית משפט העליון".

לדבריו, "בעקבות חוות דעת המיעוט של השופטת שבח, אין לי ספק כי אכן העונש ישתנה בבית המשפט העליון. כמו כן נערער גם כנגד הקביעות העובדתיות החד צדדיות בהכרעת הדין".

מקורבים לנשיא אמרו ל"כיכר השבת" כי כי הוא חש שנעשה לו עוול נוראי. הם הסבירו כי המערכת המשפטית כלל לא רצתה לשמוע את מה שהיה לו להשמיע. "היתה כאן התנהלות בעייתית לאורך כל הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר