יום הזיכרון

מהומה בבנק ישראל: הזמרת החלה לשיר, העובדים יצאו

עשרות עובדים דתיים וחרדיים בבנק ישראל עזבו את טקס יום הזיכרון שנערך הבוקר (שני) במתחם הבנק בירושלים, לאחר שזמרת החלה לשיר במקום - כך נודע ל"כיכר השבת". יו"ר ועד העובדים, דוד וואזנה: "זעזוע גדול" ● דובר בנק ישראל מכחיש את הדיווח: "וואזנה - היחיד שיצא" (בארץ, חדשות)

נגיד הבנק, סטנלי פישר (פלאש 90)

עשרות עובדים דתיים וחרדיים בבנק ישראל עזבו את טקס יום הזיכרון שנערך הבוקר (שני) במתחם הבנק בירושלים, לאחר שזמרת החלה לשיר במקום - כך נודע ל"כיכר השבת"

דוד וואזנה, יו"ר ועד העובדים, הגיש מכתב מחאה חריפה לנגיד בנק ישראל סטנלי פישר. "פנו אליי עשרות עובדים וגימלאים חרדים והודיעו כי הם לא יהיו חלק בטקס יום זיכרון זה", כתב וואזנה לנגיד. "כידוע, יום הזיכרון מאחד את כלל עם ישראל, ודבר זה מנוגד ל´שולחן ערוך´ ולדברי חכמינו. לצערינו לא נוכל ליטול חלק בטקס מרגש זה".

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר וואזנה: "מדובר בזעזוע גדול שמביאים זמרת למקום שיש בו יהודים שומרי תורה ומצוות. בשנה שעברה, המחזה היה אותו דבר ושלחנו מכתב מחאה לנגיד הבנק פישר. היינו בטוחים שהשנה זה לא יחזור על עצמו. השנה, לאכזבתינו, טעינו".

כזכור, לפני כשנה השתתפה באירוע יום הזיכרון בבנק הזמרת רוחמה רז. בשעה שהתקיימו החזרות, העובדים החרדים החליטו יחד שלא להשתתף באירוע.

דובר בנק ישראל, יוסי סעדון, מכחיש את הדיווח. "הפרסום שגוי. וואזנה היה היחיד שיצא מהאירוע", אמר ל"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר