תיעוד: ערבים ביצעו לינץ במשפחה יהודית

אמש חזרה משפחת שוורץ המתגוררת בקרני שומרון משבת בבית החושן ברכס הר-הזתים בשכונת א טור. סמוך לבית אורות, נתקלה המשפחה במחסום של פחי אשפה שחסמם את רכבם. הנהג, אב המשפחה, ביקש לעקוף את המחסום ואולם אז הגיחו קבוצת פורעים ערבים שטמנו מארב והחלו ליידות אבנים ולעשות לינץ ביושבי הרכב (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

אמש (מוצאי-שבת) חזרה משפחת שוורץ המתגוררת בקרני שומרון משבת בבית החושן ברכס הר-הזתים בשכונת א טור.

סמוך לבית אורות, נתקלה המשפחה במחסום של פחי אשפה שחסמם את רכבם. הנהג, אב המשפחה, ביקש לעקוף את המחסום ואולם אז הגיחו קבוצת פורעים ערבים שטמנו מארב והחלו ליידות אבנים ולעשות לינץ ביושבי הרכב.

הנהג ניסה להסתובב לאחור אך נחסם על-ידי רכב נוסף כדי שלא יוכל להימלט - תוך שהפורעים ממשיכים ליידות אבנים ולנפץ את שמשות הרכב. אחד מבני המשפחה נפגע.

בני המשפחה נמלטו לעבר בית הדבש וביקשו להזעיק עזרה רפואית ומשטרתית. רק לאחר כשעה וחצי הגיע למקום אמבולנס. "על מנת להיכנס למזרח ירושלים אני צריך לקבל ליווי משטרתי", הסביר להם נהג האמבולנס.

ח"כ מיכאל בן-ארי אומר בתגובה: "משטרת ישראל מפקירה את היהודים שגרים במזרח העיר לפורעים. יש מקומות בירושלים שממש הפכו לחמאסלנד, תחת ממשלת ליכוד וליברמן שיודע לדבר, אבל השר הממונה מטעמו מגלה אוזלת יד בטיפול בפורעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר