לא כבושה, בושה

ארגון שמאלני קורא לביטול ההילולא בקבר שמעון הצדיק

"סולידריות שייח´ ג´ראח", ארגון שמאלני-קיצוני הנלחם דרך קבע בתושבי שכונת "שמעון הצדיק", קורא לציבור החרדי שלא להגיע ביום ראשון להילולת שמעון הצדיק ● במודעות שפרסם תחת הכותרת "מציתים מדורה בירושלים - אל תשתתפו", הוא מנסה לדבר אל לב החרדים: "אין קדושה בעיר כבושה" (חדשות)

עימותים בקבר שמעון הצדיק (פלאש 90)

לא כבושה, בושה: ערב הילולת שמעון הצדיק החל ביום ראשון הקרוב - ל"ג בעומר, יוצא ארגון "סולדיריות שייח´ ג´ראח", ארגון שמאלני-קיצוני המורכב גם מערבים תושבי מזרח ירושלים, בקריאה לבטל את ההילולא המתוכננת על קברו שבשכונת שייח´ ג´ראח בירושלים.

"סולדיריות שייח´ ג´ראח" הוא ארגון הנאבק בשנתיים האחרונות בתושביה היהודיים של שכונת "שמעון הצדיק" הסמוכה לשייח´ ג´ראח.

במודעות שפרסם הארגון ברחבי ירושלים, תחת הכותרת "מציתים מדורה בירושלים - אל תשתתפו!", קורא הוא לציבור החרדי שלא לבוא להילולא בל"ג בעומר, אשר לטענתו נועדה "לחזק את את ההתנחלות במקום".

לדברי הארגון, "קיום ההילולא במימון מעיריית ירושלים, המסרבת להכיר במזרח ירושלים כבירת פלסטין, מהווה מכשול עצום לשלום ולפתרון שתי המדינות". את הפנייה לציבור החרדי מסיים הארגון בסיסמא מעניינת: "אין קדושה בעיר כבושה". לא פחות ולא יותר.

פרסום המודעות הבוקר לא גרם להתרגשות בקרב חברי הארגונים "להחיות בהם נפש כל חי" ו"חסדי יוסף" שממשיכים בהכנות האחרונות לקבלת אלפי העולים: "אנו המומים ומזועזעים מהחוצפה של אותו ארגון ערבי-שמאלני. על איזה שלום הם מדברים עם פרסום מודעה מסוג זה? מבחינתנו לא השתנה כלום משנים עברו, אלפים יגיעו להשתטח על הקבר הקדוש בל"ג בעומר ואנו מתכוננים לבואם", אומרים המארגנים בשיחה ל´כיכר השבת´.

מארגון "סולדיריות שייח´ ג´ראח" נמסר ל"כיכר השבת" כי הארגון אינו עומד מאחורי הפצת המודעות. "מישהו השתמש בשמנו", אמרו בארגון.

(בהכנת הידיעה השתתף יוסי פוקס).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר