האבא ישן, בת השנה וחצי נפלה מהקומה השנייה

אסון בירושלים: בצל חגיגות ל"ג בעומר שעברו בחסדי שמיים בשלום, בירושלים, ברחוב החומה השלישית, התרחש אתמול (ראשון) אירוע חמור כאשר תינוקת בת שנה וחצי נפלה מהקומה השנייה. בבית-החולים, הצליחו הרופאים לייצב את מצבה, ולאחר סדרת טיפולים מצבה הוגדר בינוני (בארץ)

חיים שקדי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אסון בירושלים: בצל חגיגות ל"ג בעומר שעברו בחסדי שמיים בשלום, בירושלים, ברחוב החומה השלישית, התרחש אתמול (ראשון) אירוע חמור כאשר תינוקת בת שנה וחצי נפלה מהקומה השנייה.

בשעות אחר-הצהריים, הוזעקו צוותי מד"א וכוחות ההצלה לרחוב החומה השלישית, בעקבות דיווח על תינוקת, בת שנה וחצי שנפלה מביתה בקומה השנייה אל הרחוב.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום, איתרו את התינוקת כשהיא במצב קשה אך בהכרה, ופתחו בפעולות הצלה ראשוניות. אמבולנס של מגן דוד אדום פינה אותה במהירות לבית-החולים 'הדסה עין-כרם', כשהיא במצב קשה, עם חבלות בראשה וברגליה.

בבית-החולים, הצליחו הרופאים לייצב את מצבה, ולאחר סדרת טיפולים מצבה הוגדר בינוני. כעת נערכים בדיקות על-מנת לוודא שחלילה לא אירע נזק חמור בראשה.

מבדיקה ראשונית של המקרה עולה כי אביה של התינוקת, חזר בשעות הצהריים מחגיגות ל"ג בעומר בציונו של רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון, כשהוא עייף ותשוש. האב הלך לישון, ובתו הפעוטה נשארה ללא השגחה.

בשלב מסויים, טיפסה בת השנה וחצי על שידה שהוצבה בסמוך לחלון הבית, איבדה את שיווי משקלה ונפלה מטה, אל הרחוב, כשאביה כלל לא שם לב לכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר