המהפך בבני-ברק הושלם: יש מדרכות

המהפך בבני-ברק הושלם: כשהכריז יעקב אשר ראש-העיר של בני-ברק לפני כחודש כי בקרוב יחזיר את המדרכות לתושבי העיר, איש כמעט ולא האמין. בימים האחרונים הושלם המהפך כשכל מי שצועד ברחובות העיר, שם לב לשינוי המבורך שחל ברחובותיה. צפו בתמונות - לפני ואחרי (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |

המהפך בבני-ברק הושלם: כשהכריז יעקב אשר ראש-העיר של בני-ברק לפני כחודש כי בקרוב יחזיר את המדרכות לתושבי העיר, איש כמעט ולא האמין.

זה שנים רבות שהסוחרים ובעלי החנויות (חלקם בעלי עבר אלים ובריוני) עושים במרחב הציבורי, ככל העולה על רוחם וכבשלהם כשהם פולשים מהחנויות לכיוון הרחוב ומוציאים את הסחורות על המדרכות ובכך מפריעים לתנועת תושבי העיר.

בעיה נוספת שגרם הדבר, הינה רוחנית וזאת משום בעיות הצניעות שנוצרו במרחב המצומצם שנותר פנוי להולכי הרגל - גברים ונשים כאחד. תושבי העיר ועסקניה ביקשו פעמים רבות מראשי העיר לדורותיהם כי יתקנו את הדבר, אך ללא הועיל.

לאחרונה, כאמור, החליט ראש-העיר להרים את הכפפה וקבע תקנות חדשות, המחזירות את מדרכות העיר לתושבים ומחייבים את בעלי החנויות להכניס את מרכולתם פנימה לשטח שלהם.

לצורך כך שכרה העירייה עשרות פקחים ובשילוב עם כוחות השיטור הקהילתי, הם פעלו בנחרצות ברחובות העיר וקנסו בדוחות גבוהים את הסוחרים ובעלי החנויות שסירבו לשתף פעולה.

בימים האחרונים הושלם המהפך כשכל מי שצועד ברחובות העיר, שם לב לשינוי המבורך שחל ברחובותיה.

"כיכר השבת" מציג תמונות של לפני השינוי ואחרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר