מכת שריפות: אישה חולצה מדירה בוערת

אשה אחת נפגעה באורח קל משאיפת עשן בשריפה שפרצה בגג של בניין מגורים ברחוב פינסקר בפתח תקווה. בנוסף, הבוקר דווח על שריפה נוספת בבית כנסת ברחוב ששת הימים בתל אביב, שלושה צוותי כבאו שהגיעו למקום השתלטו על האש. לא דווח על נפגעים. המשטרה בודקת האם מדובר בהצתה בזדון

שושי הלר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

אשה אחת נפגעה באורח קל משאיפת עשן בשריפה שפרצה בגג של בניין מגורים ברחוב פינסקר בפתח תקווה. ארבעה צוותי כיבוי חילצו את האשה ופועלים לכבות את האש. שאר דיירי הבניין פונו.

בשריפה שפרצה בשעות האחרונות בפתח תקווה, חולצה אישה מבוגרת שנפגעה משאיפת עשן. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו כי מצבה קל, ולא נדרש פינוייה לבית חולים.

כל דיירי הבניין פונו, וציוותי הכיבוי שפועלים לכבות את האש, מדווחים על נזק רב שנגרם לבניין.

בנוסף, הבוקר דווח על שריפה נוספת בבית כנסת ברחוב ששת הימים בתל אביב, שלושה צוותי כבאו שהגיעו למקום השתלטו על האש. לא דווח על נפגעים. המשטרה בודקת האם מדובר בהצתה בזדון.

הקיץ מוּעד לשריפות, במערך הכבאות וההצלה, מבקשים לנקוט באמצעי זהירות למניעת התלקחויות וללמוד את אופן התגובה בשעת שריפה, בכדי שנצליח לעבור את הקיץ בשלום.

ההוראה החשובה ביותר בפרוץ שריפה היא לפעול מיד לכיבוייה ובמקביל להזעיק את שירותי הכבאות - בטלפון 102. בדיווח יש לציין מיקום מדויק של השריפה, סוג השריפה והמימדים שלה, פרטים על דרכי גישה למקום וקישור לאדם שיקבל את כוחות הכיבוי ויכוונם למקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר