מחאה פוליטית

ארגוני ימין במחאת האוהלים: "פעילי שמאל תקפו אותנו"

פעילי ימין שהצטרפו למחאה בעקבות מחירי הדירות התלוננו כי קבוצת מפגינים תקפה אותם. לטענתם, במהלך הצעדה הם קראו בקול שיש לבנות ביהודה ושומרון, ואז התנפלו עליהם כמה צעירים, השחיתו שלטים שנשאו ותקפו אותם. כוחות המשטרה מנעו פגיעה חמורה יותר (אקטואליה, חרדים)

שושי הלר | כיכר השבת |
מפגין במחאת הנדל"ן, שלשום (צלם: פלאש 90)

בהמשך להודאת הקרן החדשה כי היא עומדת מאחורי מימון של מאות אוהלי המחאה, מסתבר כי המחאה ממשיכה לצבור תאוצה לצד השמאלי של המפה הפוליטית.

אמש פרסם ערוץ 7 כי מפגיני המחאה תקפו פעילי ימין שצעדו יחד איתם מכיכר צה"ל לכיוון משכן הכנסת.

על פי הדיווחים, למרות שהמארגנים טוענים כי המחאה אינה פוליטית, בעת שצעדו מאות ממשתתפי מחאת הדיור הותקפו פעילי ימין שהשתתפו בצעדת המחאה.

כפי שמספר אחד הפעילים, יוסף רבין: "הגענו להפגנה היום בתל אביב כדי לומר שאפשר לפתור את מצוקת הדיור ביהודה ושומרון. אך פעילי השמאל הקיצוני משיח' ג'רח הסבירו לנו באלימות כי כלל לא מעניין אותם שתהיה לנו דירה".

יוסף רבין מתאר את אירוע התקיפה החמור: "עמדתי על טרסה. לפתע התנפלו עלי 3-4 צעירים והפילו אותי תוך כדי שהם קורעים את השלט.

"לאחר שהייתי על הרצפה הרגשתי מספר מכות בגבי. אחד מהצעירים חטף ממני את משקפי אך במאמצים מרובים הצלחתי להחזיר אותם אלי, המשטרה התערבה והצילה אותי מהצעירים"

דוד איש שלום מתאר גם הוא את התקיפה: "עמדנו בצד ההפגנה על טרסות כאשר יוסף עומד בטרסה יותר גבוהה. שנינו קראנו בקול שצריך לבנות ביהודה ושומרון.

"אנשי השמאל לא אהבו את העניין והתגודדו מסביבנו. לפתע ראיתי שהפילו את יוסף והוא עם הפנים לאדמה. הכרזה כמובן נעלמה. באותו רגע חטפו ממני את הכרזה. ניסיתי להחזיקה בכוח, ואז דחפו אותי אל הגדר באלימות ותלשו את הכרזה. נפצעתי ברגלי בגלל אלימות זו. המשטרה התערבה והגנה עלי".

גם לשני פעילים נוספים, יהודה פואה ויוני שטטבון, קרעו את השלטים. והוכיחו שוב כי המחאה אינה תמימה כפי שהם מציגים אותה, אלא מעלה ריח פוליטי עז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר