ועדת הכספים אישרה את הפטור ממס השבח כחלק מהרפורמה בנושא הדיור

תוכנית "פטיש 5 הקילו" של שטייניץ לטיפול במשבר הדיור יצאה לדרך. ועדת הכספים אישרה את מתן הפטור ממס שבח לדירות משרדים, שיימכרו בשנתיים הקרובות. ח"כ הרב משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, הסתייג מתזמון ההצעה ואמר: "אני לא אוהב את הפאניקה של ראש-הממשלה. יש הפגנות אבל לא צריך לעשות דברים כתוצאה מיידית של ההפגנות"

שושי הלר | כיכר השבת |
הפגנות הדיור, השבוע (פלאש 90)

תוכנית "פטיש 5 הקילו" של שטייניץ לטיפול במשבר הדיור יצאה לדרך. ועדת הכספים אישרה את מתן הפטור ממס שבח לדירות משרדים, שיימכרו בשנתיים הקרובות.

החוק הוחזר על ידי הוועדה לממשלה, והוגש שוב לאחר שפוצל לשניים: חלק לטיפול מיידי וחלק לטיפול לאחר הפגרה.

ח"כ הרב משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, הסתייג מתזמון ההצעה ואמר: "אני לא אוהב את הפאניקה של ראש-הממשלה. יש הפגנות אבל לא צריך לעשות דברים כתוצאה מיידית של ההפגנות. מדובר בעשר שנים של מצוקה, הממשלות לדורותיהן יצאו מנושא הדיור כבר שנים. צריך כעת להפוך את הקערה על פיה".

לדבריו צריך לשנות מדיניות כוללת ולהחליט החלטות מהותיות, ולא להגיע להחלטות רק בגלל הפגנות.

הוא מוסיף ומציין כי מדיניות משרד האוצר לייצב את הכלכלה הישראלית אכן הצליחה, אך "אנחנו חוטפים את המשבר החברתי בצדק כי מחירי המזון הבסיסיים עולים, הדלק מזנק, המסים העקיפים והמוצרים החיוניים עלו, התוצאות קשות מאד והשיא הוא במשבר הדיור שהוא נורא ואיום".

גפני מביע תמיכה בשר האוצר ואומר כי הוא לא זה שיצר את משבר הדיור ולא אשם בו. ההתקפות נגדו באים מבית ואני מרגיש חובה להגן עליו".

לדבריו הפגנות של הציבור היו בלתי נמנעות: "היה ברור שהמשבר הזה יבוא, אנשים לא יכולים לחיות בצורה כזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר