הרוגים רבים ברעידת האדמה בטורקיה

מבהיל; מרן הגר"ע יוסף על טורקיה: "ברגע אחד אומללו"

לפני מספר שבועות, בתחילת חודש אלול, התייחס מרן הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף בשיעורו השבועי, למתיחות בין ישראל לטורקיה ואמר: "טורקיה, בורקיה, הקדוש-ברוך הוא מצפצף עליהם. הקב"ה שם יד עליהם רגע אחד - ברגע אומללו". כעת, לאחר רעידת האדמה החזקה שפקדה את מזרח טורקיה, הדברים מקבלים משמעות מבהילה

חיים שקדי | כיכר השבת |

"הקב"ה שם יד עליהם רגע אחד - ברגע אומללו", את הדברים המסעירים הללו, שבימים הללו מקבלים משמעות אדירה, אמר מרן הגאון רבי עובדיה יוסף לפני מספר שבועות על טורקיה.

במוצאי שבת בתחילת חודש אלול, התייחס מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הראשון לציון מרן הגר"ע יוסף, בדרשתו השבועית המועברת בלווין, למתיחות בין ישראל לטורקיה.

בדבריו, אמר הגר"ע יוסף בין היתר כי "טורקיה, בורקיה, הקדוש-ברוך הוא מצפצף עליהם. מהם? הכל הבל הבלים".

"הקב"ה שם יד עליהם רגע אחד - ברגע אומללו. אנחנו מאמינים בישועתו של הקב"ה. לנו יש הקב"ה בשמים ואנחנו בניו - 'בנים אתם לה' אלוקיכם'", הוסיף הגר"ע יוסף.

את הדברים החריפים, חתם הרב עובדיה ואמר: "מי שנפרע מפרעה, ממצרים ומהמן - הוא יפרע מכל שונאי ישראל. שנזכה לגאולה השלימה במהרה בימינו אמן".

כעת, לאחר רעידות האדמה החזקות בעוצמה של 7.2 בסולם ריכטר שפקדו אתמול את מזרח טורקיה, כאשר לפי ההערכות ישנם מאות הרוגים הקבורים בין ההריסות, דבריו של הגר"ע יוסף מקבלים משמעות מבהילה.

לפניות לכתב: chaim@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות