הבחירות למינהל בצל עשרות קהילות ומאבק בבתי ורשא

באמצע חודש כסלו יתקיימו בחירות למינהל הקהילתי גאולה-בוכרים, וזאת לאחר 16 שנה. תשעה חברי הנהלה צפויים להיבחר, והדרמה סביב הבחירות כבר בעיצומה - ריבוי הקהילות בשכונות שתחת המינהל ורצון כל קהילה וקהילה להכניס נציג מטעמה, כמו גם מאבקי השליטה בשכונת בתי ורשא, צפויים לתת את אותותיהם בבחירות המתקרבות

חיים שקדי | כיכר השבת |
(ארכיון)

לראשונה מזה 16 שנים, בהם לא התקיימו בחירות לחברי המינהל הקהילתי גאולה-בוכרים, בחודש הבא, יום שלישי י"ז בכסלו יבחרו תשעת חברי הנהלה חדשים. הדרמה סביב הבחירות, נמצאת כבר כעת בעיצומה.

בשכונות הנמצאות תחת המינהל, ישנן עשרות קהילות, וכל קהילה מעוניינת להכניס נציג מטעמה כחבר במינהל, אך רק תשעה נציגים ייבחרו בפועל כחברי ההנהלה, והדבר מעורר מהומה לא קטנה.

בנוסף, המאבק המתחולל בכל התקופה האחרונה סביב השליטה בשכונת בתי ורשא, בין התושבים והסיקריקים לאנשי 'כולל פולין', צפוי לתת גם הוא ביטוי בבחירות למינהל, מאחר ושכונת המריבה נמצאת גם היא תחת המינהל הקהילתי.

הבחירות יתקיימו בשלושה אזורים, כאשר ארבעה נציגים ייבחרו על-ידי תושבי השכונות כרם אברהם, נוה צבי ושכונת הבוכרים, ארבעה נציגים ייבחרו על-ידי התושבים בשכונות מקור ברוך וזכרון משה, ונציג אחד ייבחר מטעם שכונת מאה שערים.

תהליך הגשת המועמדות לבחירות, נכנס לישורת האחרונה. את הטפסים להגשת המועמדות ניתן לקבל במשרדי המינהל ברחוב דוד 10. על הטופס יש להחתים 50 תומכים המתגוררים בשכונה ולהגישו עד לתאריך כ' בחשוון.

החברים שייבחרו ישמשו כנציגי הציבור במינהל, בהתנדבות, וישתפו פעולה עם הצוות המקצועי של המינהל, המשמש כגוף עירוני הפועל למען התושבים, ומתן מענה בתחומי החינוך, החברה, התרבות והתיירות ובתחומים נוספים בהתאם לצרכי הציבור החרדי, ובייצוג האינטרסים הקהילתיים במערכות השונות.

יצחק טרכטינגוט, מזכיר ועדת הבחירות, אומר ל"כיכר השבת" כי התקווה היא שהנהלה החדשה שתיבחר תמשיך בעבודה למען התושבים. "אנחנו כאן כצוות מקצועי נפעל על מנת לדאוג להליך הבחירות שיהיה נקי וישר והתושבים יוכלו לממש את זכותם ולבחור הנהלה שתייצג אותם", מבטיח טרכטינגוט.

לפניות לכתב: chaim@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר