שערורייה בחברת 'קווים'

אלימות באוטובוס: נהג תקף אישה חרדית - בגלל שאלה

אירוע תקיפה חמור התרחש בנסיעה של התחבורה "קווים": אישה חרדית מאלעד, אם לשניים, הותקפה, ורק בגלל שהעזה לנהוג את הנהג שאלה. "הוא לקח ממני את שטר ה-100 - למרות שביקשתי מפורשות למלא ב-50 בלבד, זרק את החשבונית לעברי בעודו צועק: 'יאללה, לכי תשבי עכשי. אז מילאתי לך ב-100 ש"ח, מה תעשי? לכי תשבי'" (בארץ)

מנחם כץ, ישי כהן | כיכר השבת |

אירוע תקיפה חמור התרחש השבוע בנסיעה של חברת התחבורה "קווים": אישה חרדית מאלעד, אם לשניים, הותקפה, ורק בגלל שהעזה לנהוג את הנהג שאלה.

"כיכר השבת" מביא את עדותה המלא של האישה:

"ביום רביעי השבוע, בשעה 09:40, עליתי על אוטובוס של חברת קווים, מס' קו 69 ברחוב ז'בוטינסקי, תחנת תל גיבורים לכיוון העבודה.

"כשעליתי, שאלתי את הנהג אם הוא אכן מגיע לבורסה. במקום לענות כרגיל, כחלק מתפקידו כנהג, הוא צעק לעברי: "את תיירת או מה? יאללה תעלי כבר.

"התעלמתי מהצעקות שלו וביקשתי ממנו אם הוא יכול להטעין לי את כרטיס הרב קו בסכום של 50 ש"ח, הושטתי לו שטר של 100 ש"ח אולם גם בשלב הזה הוא הגיב לעברי בצורה לא נעימה. "אין לי עודף, לא יכול למלא לך. אי אפשר למלא בסכום של חמישים ש"ח.

"בסופו של דבר, הוא לקח ממני את שטר ה-100 ש"ח - למרות שביקשתי מפורשות למלא ב-50 בלבד, זרק את החשבונית לעברי בעודו צועק: 'יאללה, לכי תשבי עכשיו'. הייתי בהלם טוטאלי. אמרתי לו: 'ביקשתי ממך שתמלא לי ב-50 ש"ח'. והוא הגיב, מבלי להניד עפעף: 'אז מילאתי לך ב-100 ש"ח, מה תעשי? לכי תשבי'.

"הייתי זקוקה לעודף. אמרתי לנהג: 'אני מבקשת שתבטל לי את הטעינה כי אני צריכה את הכסף ואני רוצה לרדת מהאוטובוס הזה'. והוא הגיב: 'אני לא אבטל לך. אני גם לא יכול'. במהלך הויכוח, הוא הטיח בי קללות ומילים לא נעימות בעליל.

"לאורך כל הנסיעה, הסברתי לו שאני זקוקה לכסף, שבלעדיו לא אוכל לשוב לאלעד אולם הוא בשלו. כשאמרתי לו שאתלונן עליו במשרד התחבורה של קווים, הוא הרים את ידו בצורה מאיימת. למזלי, חברה משכה אותי הצידה וכך לא איפשרה לי להכות אותי.

"נבהלתי. ואמרתי לו שאתלונן עליו במשטרה ושוב פעם הוא הרים עליי את ידו. הוא השפיל אותי כל הדרך. הוא צעק, צרח עלי ואיים עליי. נאלצתי לבקש כסף ממישהו במקום העבודה שלי כדי לשוב הביתה. לפני שירדתי מהאוטובוס, רשמתי את שמו של הנהג - מ"ר, ואת השעה שבה התרחש הכל".

עד כאן עדותה של האישה.

מחברת קווים נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "לקווים לא ידוע על המקרה המתואר בפנייתכם. פרטי האירוע כפי שתוארו על ידכם נמצאים כרגע בבדיקה. לצערנו, פרק הזמן הקצר שניתן לנו לבירור המקרה לא מאפשר לקווים לבצע בדיקה יסודית של הטענות המועלות בו."

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אם היא הגישה תלונה, אנחנו נחקור ונטפל בתלונה".

אנו נמשיך לעקוב ולדווח אחר הטיפול בנהג הסורר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר