מתחמם המירוץ בבחירות למינהל הקהילתי גאולה-בוכרים

המועמדים האחרונים בבחירות למינהל הקהילתי גאולה-בוכרים הגישו היום את טפסי ההרשמה. 27 אלף בעלי זכות הבחירה צפויים לקחת חלק בהצבעה. אחד השמות המפתיעים בהתמודדות על מקום בהנהלת המינהל, הוא בני מחלב, עסקן מוכר בחסידות ברסלב, שמתמודד על המקום של שכונת מאה שערים במינהל

חיים שקדי | כיכר השבת |
לוגו הבחירות למינהל הקהילתי

המירוץ בבחירות למינהל הקהילתי גאולה-בוכרים מתחמם: בשעות הצהרים (ראשון) הגישו המועמדים האחרונים את טפסי ההרשמה להתמודדות על מקום בהנהלת המינהל, ורשימת המתמודדים נסגרה.

כפי שדווח בהרחבה ב"כיכר השבת", הבחירות למינהל יתקיימו בשלושה אזורים על תשעה מקומות. ארבעה נציגים מטעם שכונת מקור ברוך והאזור, ארבעה נציגים מטעם שכונת גאולה ונציג אחד מטעם שכונת מאה שערים.

40 אלף תושבים מתגוררים בשכונות שתחת אחריות המינהל הקהילתי, מתוכם כ-27 אלף איש הם בעלי זכות בחירה. בשל ריבוי הקהילות והאינטרסים השכונה רוחשת ובוחשת בבחירות הללו שמתקיימות לראשונה מזה כ-16 שנה.

אחד השמות המפתיעים בהתמודדות על מקום בהנהלת המינהל, הוא בני מחלב, עסקן מוכר בחסידות ברסלב, שמתמודד על המקום של שכונת מאה שערים במינהל.

בשיחה עם "כיכר השבת", מסביר מחלב את הסיבה להתמודדות המפתיעה. "החלטתי להתמודד לאחר אינספור בקשות שקיבלתי מתושבים במאה שערים, מלל החוגים המתגוררים בשכונה - ולא דווקא ממשפחות של קהילת 'שובו בנים' עליהם אני נמנה, המונה כשליש מהמשפחות בשכונה", מספר מחלב.

לדבריו, "הפניות הגיעו בעיקר ממשפחות שהם נגד הבחירות, שאמרו לי כי אני יכול להתאים להם, מאחר ואני בקשר עם מרבית החוגים, כך אני יכול להגיע לנקודות שיש בהם מחלוקת ולפתור אותם בהסכמה ומתוך שיתוף פעולה".

לפי הנתונים שהגיעו לידי "כיכר השבת", הרי שדווקא בשכונת מאה שערים התמודדים אינם נמנים על חוג הקהילות המרכיב את השכונה, כי אם על קהילות שונות מחסידות ברסלב. לפי הנתונים ברשימות שנסגרו בשעות הצהריים, שלושה מועמדים מתמודדים על המקום היחיד שמוקצה לשכונת מאה שערים - בני מחלב, מרדכי שטרן ואריק לפסקה, ושלושתם משתייכים לחסידות ברסלב.

ל"כיכר השבת" נודע כי מתחת לפני השטח כבר נעשים הניסיונות בקהילה 'שובו בנים' ובחסידות ברסלב, להתגבש סביב מועמד מוסכם אחד, בכדי להבטיח את נצחונו.

מה המוטו המרכזי שלך בקמפיין החדש, אנחנו שואלים את בני מחלב. "לתושבי שכונת מאה שערים מגיע מה שמגיע לכל תושב בכל שכונה בירושלים. אנחנו לא תושבים שונים ויש לנו ולכל תושב הזדמנות להביא לשינוי בהסכמה", משיב בני מחלב.

כיצד אתה מתכוון לפעול עבור התושבים? "לאחר שאבחר כחבר במינהל הקהילתי, הרי שיש בידי מגוון דרכים לסייע ולשפר את איכות החיים, החל משיפור התשתיות, דרך הנהגת אפשרות לנהיגה בטוחה יותר ברחובות השכונה, השגת תקציבים עבור הנוער הנושר ועוד", מבטיח המועמד בני מחלב.

הבחירות יתקיימו ביום שלישי י"ט בכסלו, כאשר כל תושב רשאי להצביע למועמד אחד מהאזור בו הוא מתגורר.

לפניות לכתב: chaim@kikar.net

לוגו הבחירות למינהל הקהילתי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר