גזר הדין: 18 שנות מאסר לרוצחו של יוסף חיים בוזגלו

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (חמישי) על אבי שמלצר, רוצחו של יוסף חיים בוזגלו ז"ל, 18 שנות מאסר בפועל. בני משפחת הקורבן שהו בבית-המשפט. עו"ד רועי פוליטי, מי שמייצג את אבי שמלצר אמר בתגובה ל'כיכר השבת': "צר לנו על חי אדם שקופחו בארוע המצער, עם זאת התוצאה הטראגית לא הייתה מכוונת ובית המשפט איזן"

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

לאחר דחייה קצרה בגזר הדין, בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (חמישי) על אבי שמלצר, רוצחו של יוסף חיים בוזגלו ז"ל, 18 שנות מאסר בפועל. בית המשפט גזר עליו, בנוסף, לשלם חמישים אלף ש"ח פיצוי למשפחת בוזגלו.

שמלצר הודה במעשים ובתמורה הופחתה אשמתו מרצח להריגה.

בגזר הדין כתבו השופטים: "אין אנו רשאים לסלוח לנאשם אשר התיר לעצמו להרוג אחר. הכול מצווים למאמץ עילאי להצלת חיים, גם אם נחוץ לעתים לכבוש את הכעס והרוגז, שגורמת התנהגות קורבן העבירה, עובר להריגתו. בסולם חשיבות שכזה, נהיר לכולנו – גם לסנגור המלומד וגם לנאשם, כי דינו, אפילו צעיר הוא, להיגזר לתקופת מאסר משמעותית".

בני משפחתו של בוזגלו שהו באולם בית המשפט בזמן הקראת גזר הדין, והתקשו להסתכל בפניו של מי שרצח את בנם.

עו"ד רועי פוליטי, מי שמייצג את אבי שמלצר אמר בתגובה ל'כיכר השבת': "צר לנו על חי אדם שקופחו בארוע המצער. עם זאת התוצאה הטראגית לא הייתה מכוונת ובית המשפט איזן בגזר דינו בינה ובין הנתונים עם הנסיבות והרקע למעשה שעלו במהלך המשפט".

כזכור, שמלצר רצח את בוזגלו במוצאי שמחת תורה לפני כשנה וחצי, במהלך ויכוח בשכונה החרדית מקור ברוך בירושלים.

בוזגלו הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר