הרבנים התנגדו; נדחתה כניסת האוטובוסים למאה שערים

משטרת ירושלים הודיעה הבוקר לעסקני 'וועד גאולה' כי החליטה לדחות בשבוע את כניסת האוטובוסים לשכונת 'מאה שערים', וזאת בשל התנגדות הרבנים והתושבים לכך, בשל החשש לסכנת נפשות. אחד מעסקני 'ועד גאולה' אומר ל'כיכר השבת': "אין לנו התנגדות אלימה כמו הסיקריקים, אלא התנגדות מחשש לסכנת חיי אדם". לדבריו, "נחשוב על אפשרות של הכנסת מיניבוסים"

ישי כהן | כיכר השבת |
אוטובוס 'אגד' מותקף במאה שערים. (חדשות 24)

נדחתה בשבוע כניסתם של האוטובוסים לשכונת מאה שערים בירושלים, כך הודיעה הבוקר (ראשון) משטרת ירושלים לעסקני 'וועד גאולה'.

הסיבה לדחיית כניסת האוטובוסים לשכונה באה בעקבות המהלך של רבני השכונה ותושביה לחתום על עצומה בה הם מביעים את התנגדותם למעבר האוטובוסים בשכונה.

כפי שפורסם כאן לראשונה בשבוע שעבר, משטרת ירושלים וחברת 'אגד' החליטו כי החל מהיום ישובו האוטובוסים של החברה לעבור בשכונת מאה שערים, זאת לאחר שנה וחצי בהם לא עברו האוטובוסים השכונה בשל אלימות שהופנתה כלפיהם.

רבני השכונה ששמעו על ההחלטה להכניס את האוטובוסים לשכונה, כעסו וקיימו בשבוע שעבר דיון בנושא שם הם הביעו התנגדותם למהלך כאשר הסיבה העיקרית להתנגדות היא סכנת נפשות להולכי הרגל בשכונה. ההתנגדות לכך הועברה גם למשטרה.

אחד מעסקני 'ועד גאולה' אמר ל'כיכר השבת': "אין לנו התנגדות אלימה כמו הסיקריקים, אלא התנגדות מחשש לסכנת חיי אדם, אנחנו נחשוב על אפשרות של הכנסת מיניבוסים כתחליף לאוטובוסים הגדולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות