הרב עובדיה יוסף יככב בקמפיין על מצב שרון

המטה העולמי להצלת העם והארץ, ישיק בסוף השבוע קמפיין חדש במלאות 6 שנים לנפילת שרון ממנה לא קם. הקמפיין מתוזמן לציון התאריך העברי של נפילת שרון ה' טבת תשס"ו. בראש הקמפיין מככבים דבריו של הרב עובדיה יוסף ערב ההתנתקות אז קילל את שרון "ה' יתן לו באנה בראש. ימות... ישן ולא יקום"

ישראל אהרן | כיכר השבת |
קמפיין הימין

ארגון הימין 'המטה העולמי להצלת העם והארץ', ישיק בסוף השבוע קמפיין חדש במלאות 6 שנים לנפילת שרון ממנה לא קם. הקמפיין מתוזמן לציון התאריך העברי של נפילת שרון ה' טבת תשס"ו. בראש הקמפיין מככבים דבריו של רבי עובדיה יוסף ערב ההתנתקות אז קילל את שרון "ה' יתן לו באנה בראש. ימות.. ישן ולא יקום".

במודעות שיופצו בעלון הימין 'ארץ ישראל שלנו' ומודעות בבתי הכנסת ישנה תמונת ענק של שרון עם הכיתוב 6 שנים לנפילת שרון.

בקמפיין החדש מובא הציטוט מהרב עובדיה יוסף נגד שרון "איזה אכזר הרשע הזה, שהוא עושה דברים כאלה. הקדוש ברוך הוא ייתן לו 'באנה' אחת - ימות.. יישן ולא יקום.. זה שהוא מתאכזר על עם ישראל.. מה האכזריות הזאת לגרש את היהודים שלנו ולהכניס ערבים? בשביל מה? על מה? הקב"ה ייתן לו מכה אחת שלא יקום".

ויש גם אזהרה מרומזת לממשלה "אנו קוראים לממשלת ישראל: אל תחזרו חלילה על הפשעים שביצעו שרון וממשלתו. שמרו מכל משמר על יהודה ושומרון, ומאות אלפי היהודים המתגוררים ביישובים הפורחים.", נכתב בהמשך לדברי הרב עובדיה יוסף.

"הקמפיין הוא אות אזהרה לפוליטיקאים ולראש הממשלה לא להיגרר להרפתקאות מסוגו של שרון. המחיר שהם ישלמו יהיה כבד מנשוא", אומר הרב שלום דב וולפא יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר