שבבניק הסגיר עצמו: "איימתי על יאיר לפיד"

נער שוליים כבן 16 מהעיר בני-ברק הסגיר את עצמו למשטרת תל אביב והודה כי הוא זה שעומד מאחורי האיומים על חייו של יאיר לפיד. כזכור, בהודעה שפורסמה הבוקר, וכבר הוסרה מעמוד הפייסבוק של לפיד, כתב אחד הגולשים: "אתה ממזר בן ממזר וזה הבעיה. אין לך תקנה. אם היית ממזר סטנדרטי היית אולי יכול להשתנות, אבל אם אבא מלוכלך ורקוב כמו שלך, שעליו נאמר 'יימח שמו וזיכרו' אין לך באמת שום תקנה"

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (פלאש 90)

נער שוליים כבן 16 מבני-ברק הסגיר עצמו הערב למשטרת תל אביב והודה כי הוא זה שעומד מאחורי האיומים על חייו של הפולטיקאי החדש, יאיר לפיד, בפייסבוק. "אני האיש שאתם מחפשים, אני כתבתי את האיום על קיר הפייסבוק של יאיר לפיד", אמר הנער לשוטרים.

ככל הנראה, הרעש התקשורתי על האיומים שנכתבו בפייסבוק הם אלו שגרמו לנער להסגיר עצמו למשטרה.

בשעה זו הנער נמצא בחקירה.

כזכור, בהודעה שפורסמה הבוקר, וכבר הוסרה מעמוד הפייסבוק של לפיד, כתב אחד הגולשים: "אתה ממזר בן ממזר וזה הבעיה. אין לך תקנה. אם היית ממזר סטנדרטי היית אולי יכול להשתנות, אבל אם אבא מלוכלך ורקוב כמו שלך, שעליו נאמר 'יימח שמו וזיכרו' אין לך באמת שום תקנה".

"וואלה תאמין לי אם אני רואה אותך בא לי להרוג אותך, אתה אנטישמי שונא ישראל, דינך מוות, וכל המיישם זאת יבורך", כתב א'". "חבל שתלך מול מר בנימין נתניהו כי מה שיקרא זה יהיה מאוד מאוד דומה למה שקרא ליצחק רבין, בינתיים שלום ולא להתראות. נ.ב. מר בנימין נתניהו האחד והיחיד לתמיד!!".

בתוך כך הערב נודע כי יאיר לפיד ימשיך לכתוב את הטור השבועי שלו בעיתון 'ידיעות אחרונות' - למרות שפרש מחדשות 2.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות