טוקבקי שנאה והסתה: "נבלות, שילכו לעזאזל. יאללה לתאים"

טוקבקיסטים חילוניים כמו גם אישים שונים, רוכבים על גל הפרשה החדשה שנחשפה הבוקר. אחד מהם כתב: "לגרש את הפלסטינים ואת החרדים לעזה". טוקבקיסט נוסף החרה-החזיק אחריו וכותב: "צריכים לפזר את המחבלים האלה כמו שמגיע למחבל", וכך זה נמשך, בהסתה ונאצות איומות (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(עיבוד מחשב. (פלאש 90)

פרשת "זהב לבן" הופכת לשחורה משחור: עשרות טוקבקיסטים חילוניים כמו גם אישים שונים, רוכבים על גל הפרשה החדשה שנחשפה הבוקר בקרן הצדקה 'הוועד הארצי', משמיצים ומסיתים בחומרה נגד ציבור שומרי התורה.

תחילה היה זה אורי רגב, מהעמותה לחופש דת ושיוויון, שמיהר כהרגלו לפרסם הודעה לתקשורת בה קרא למשטרה "להמשיך ולהשליט את החוק הישראלי במאה שערים, כפי שעשתה בשבועות האחרונים בעקביות מרשימה".

רגב הוסיף ואמר כי "העדה החרדית הולכת ומתגלה כארגון תומך פשע ועבריינות. אחרי שבית הדין של העדה פרסם פשקעוויל תמיכה בסיקריקים מארגנת העדה הפגנות תמיכה אלימות בחשודים בעברות מרמה. מתברר שמבחינת העדה החרדית הדת מתירה אלימות, מרמה גניבה הלבנת פנים ועוד. הטענה כאילו מדובר בקנאים יהודים היא מופרכת מדובר באנשים שהם עלבון ליהדות ומוציאים את דיבתה רעה".

ההסתה וליבוי אש השנאה לא עצרו בדבריו של אורי רגב, אלא התעצמו שבעתיים בטוקבקי שנאה ואלימות כלפי החרדים באתרי החדשות השונים, בכתבות שדיווחו על המעצרים וההפגנות בירושלים ובבית שמש.

כך למשל באתר ynet, אחד הטוקבקיסטים, אורי מירושלים כותב כי "צריך לעצור את ההשתוללות החרדית". צחי כותב שם כי "לא מספיק שהם אוכלי חינם, עכשיו הם גם גונבים". אחד מוסיף וכותב "אין אצל החרדים רבנים גדולים יש רק גנבים גדולים".

"הגיע הזמן לחילונים להתעורר ולהגיב במלוא הכוח, הנבלות האלו לא מעל החוק, וצריך למצות איתם את מלוא חומרת הדין.. שילכו לעזאזל", כותב טוקבקיסט נוסף בשם 'קוקוריקו'

טוקבקיסט אחר מחריף את הטון וכותב: "יאללה לתאים", לא פחות. אחד מציע "דרוס כל דוס", טוקבקיסט נוסף מאיים: "אם יבעירו את ירושלים נבעיר את המדינה!!!". אחר מוסיף: "תביאו K300 ותרססו, יותר מדי גוקים בתמונה אחת", כשהוא מכוון לאחת התמונה מההפגנה.

דרור מפרדס חנה טוען כי "צריך לעצור את הרבנים והאדמורים שלהם". שרון מציע "לגרש אותם מהארץ, חבורה של חולרות, נגד המדינה, משתמטים, מוצצים את דמינו וכספנו". טוקבקיסט אחר כותב: "מתנדב לקחת מקל וללכת להכות את השחורים", וכך זה נמשך בעשרות תגובות מחרידות.

באתר nrg מעריב, בתגובה לדיווח על ההפגנות, כותב הטוקבקיסט שי זגורי: "החרדים הם השטן. צריך להכניס את החרדים שבוגדים במדינת ישראל לתנור". אחר מוסיף וכותב: "לגרש את המחבלים לעזה, גם הפלסטינים וגם החרדים". טוקבקיסט נוסף החרה-החזיק אחריו וכותב: "צריכים לפזר את המחבלים האלה כמו שמגיע למחבל", וכך זה נמשך, בהסתה ונאצות איומות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר