המתח יחזור? קמפיין עם תמונות נשים בחוצות ירושלים

חברת 'כנען', החברה הזייכנית בפרסום מעל גבי האוטובוסים בירושלים, הודיעה היום (רביעי) כי תפרסם בימים הקרובים את הקמפיין 'ירושלמיות, נעים להכיר' של תנועת 'ירושלמים'. במסגרת הקמפיין, יודבקו מודעות הכוללות תמונות נשים המשתייכות לתנועה. הקמפיין יימשך למשך שבועיים

ישי כהן | כיכר השבת |
משחיתים פרסומות נגד 'הדרת נשים' (צילום ארכיון: ישי כהן)

חברת 'כנען', החברה הזייכנית בפרסום מעל גבי האוטובוסים בירושלים, הודיעה היום (רביעי) כי תפרסם בימים הקרובים את הקמפיין 'ירושלמיות, נעים להכיר' של תנועת 'ירושלמים'. במסגרת הקמפיין, יודבקו מודעות הכוללות תמונות נשים המשתייכות לתנועה. הקמפיין יימשך למשך שבועיים.

מדובר בהחלטה תקדימית של חברת 'כנען' שעד היום נמנעה מפרסום הכולל תמונות נשים באוטובוסים בירושלים, לאחר שקיצוני 'מאה שערים' נהגו להשחית את המודעות ובכך גרמו לנזק כספי גדול ל'כנען' ולחברות הפרסום.

הנזק הכספי, הביא את חברת 'כנען' לבקש מהמפרסמים שלא לפרסם פרסומות שעליהם תמונות נשים. אך כאמור, החברה החליטה להחזיר את תמונות הנשים לאוטובוסים.

במאה שערים מגיבים להחלטה ואומרים: "לא נלך לשכונות שלהם ונזיק, אבל אם יעברו אוטבוסים בשכונות שלנו, אנחנו נדאג גם נדאג להסיר אותם, לא ניתן שחינוך הילדים שלנו ייהרס".

יצויין כי אוטובוסים של אגד לא עוברים בשכונת מאה שערים, אולם החשש שאוטובוסים שיעברו ברחבת כיכר השבת ובחובות שבטי ישראל ומלכי ישראל ויחזקאל - ועליהם פרסומות נשים, ינוזקו על-ידי הקיצונים.

כזכור, לפני כשמונה חודשים יצאה מפלגת 'קדימה' לקמפיין נגד הדרת נשים באוטובוסים מה שגרם לקיצונים גם אז להשחית את המודעות. בוידאו: תזכורת לקמפיין שהושחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר