ביום חמישי: יושק קו אוטובוס מביתר עלית לאלעד

ביוזמת ראש העיר ביתר הרב מאיר רובינשטיין: "עילית" משיקה קו חדש במסלול ביתר עילית–אלעד. הקו יפעל מיום חמישי הקרוב במתכונת משודרגת וחדישה בשלב ראשון בסופי שבוע ובהמשך בכל ימות השבוע * קו ביתר–בני ברק ישודרג ויהפוך לקו מוקדים. כל הפרטים

רובינשטיין עם דרור גנון (צילום: יהודה קלמן)

בשורה טובה לתושבי הערים החרדיות הצעירות ביתר עילית ואלעד: החל מיום חמישי הקרוב, ו' אלול הבעל"ט, תפעיל חברת "עילית" קו ישיר מביתר עילית לאלעד וחזור, לרווחת כמאה אלף תושבי שתי הערים.

מזה מספר שנים, ניכר הצורך בהשקת קו תחבורה ציבורית בין שתי הערים החרדיות הצעירות הגדולות ביותר בישראל, המונות יחדיו כמאה אלף תושבים. רבים מתושבי שתי הערים, שמבקשים לבקר את הוריהם או קרובי משפחתם המתגוררים בעיר השניה, נאלצים להזמין הסעה פרטית במחיר כפול ומכופל, או לחילופין - לנסוע בתחבורה הציבורית דרך ירושלים, מה שמאריך את משך הנסיעה פי שתים ויותר. כך גם בעתות שמחה, כשתושבי ביתר מבקשים להשתתף בשמחות ואירועים הנערכים באלעד ולהיפך.

ככל שהערים גדלות והולכות, ואוכלוסיותיהן מתרבות וצומחות - ניכר יותר ויותר הצורך הדחוף בהשקת הקו.

ראש העיר ביתר הרב מאיר רובינשטיין, נכנס לעבי הקורה, והפעיל את קשריו במשרד התחבורה במאמץ לשכנעם בצורך הדחוף בהשקת הקו. לצורך הפעלת הקו נרתם גם סגן ראש עיריית אלעד, הרב ישראל פרוש ובסוף השבוע, כאמור, יחל הקו החדש לפעול לטובת תושבי שתי הערים

במקביל החלה הפעימה השניה של שדרוג מערך התחבורה הציבורית. על פי התכנית, יהפוך קו בני ברק – ביתר עילית לקו במתכונת מוקדים כדוגמת קו 133 ביתר – מודיעין עילית הכולל גם נסיעת המשך בקווים העירוניים, כך שמסלול הקו בתוך ביתר יתקצר בכחמישים אחוז.

ראש העיר הרב רובינשטיין, שיבח את מר דרור גנון, מבכירי משרד התחבורה. על נחישותו לקדם את התחבורה הציבורית בביתר עילית ובמיוחד לאחרונה בהוספת הקו למודיעין עילית הפועל בהצלחה מרובה, ועתה הקו לאלעד. וליועצה הבכיר של חברת "עילית", הרב משה אהרן יעקובזון על חלקו המכריע בהשקת הקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר