מטה הסברה בש"ס: מרגי לא יודח

דוברו של שר הבינוי והשיכון המשמש כיו"ר מטה ההסברה בש"ס, מפרסם היום הכחשה על הפרסומים כי מרגי יודח. יעקב בצלאל נשאר בתפקידו כיועץ התקשורת של השר ישי. הדובר שיגר היום הודעה לתקשורת מכתובת המייל שלו, ובה כתב: "אנו דוחים את הפרסומים של הימים האחרונים אודות הוצאתו של השר לשירותי דת יעקב מרגי מרשימתה של תנועת ש"ס לכנסת הבאה"

ישי כהן | כיכר השבת |
יעקב מרגי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

סדרת המינויים בש"ס נמשכת: היום מתברר כי מי שמשמש דוברו של אטיאס משגר הודעות בשם מרכז ההסברה.

בשנה האחרונה הוא אף מנחה את התוכנית 'ליל שישי אקטואלי' שמתקיימת בשכונת בית וגן בירושלים בה מתארחים אישי ציבור ואנשי תקשורת ומשוחחים עם מאות תלמידי ישיבות. בנוסף, משמש גם בתפקיד מנהל קשרי החוץ של 'מרכז רבני אירופה'.

לכיכר השבת נודע כי בינתיים יעקב בצלאל נשאר בתפקידו כיועץ התקשורת של שר הפנים אלי ישי, אחד ממנהיגי ש"ס. בימים הקרובים יוכרע גורלו.

אתמול פורסם לראשנה ב'כיכר השבת' כי בפגישה שהתקיימה בין שלושת מנהיגי ש"ס, הוחלט כי אריה דרעי ישמש כיו"ר מטה הבחירות, אלי ישי ישמש כיו"ר מטה יום הבחירות ואריאל אטיאס ישמש כיו"ר מטה ההסברה של התנועה.

הדובר שיגר היום הודעה לתקשורת מכתובת המייל שלו ובה כתב: "אנו דוחים את הפרסומים של הימים האחרונים אודות הוצאתו של השר לשירותי דת יעקב מרגי מרשימתה של תנועת ש"ס לכנסת הבאה.

"אין בפרסומים אלה אמת. עד עתה לא נעשה כל דיון בעניין רשימת התנועה. בסמוך למועד הגשת הרשימות תתכנס מועצת חכמי התורה, תדון ותבחר את רשימתה של ש"ס לכנסת הבאה".

על ההודעה חתום "מטה ההסברה".

יצוין כי למרות הודעת המטה, גורמים בביתו של הרב עובדיה יוסף, ובכירים בש"ס עדיין סבורים כי יש להדיח את יעקב מרגי מתפקידו. גורמים אחרים, סבורים שיש להשאירו בתפקידו.

ומה מרגי עצמו חושב? בתגובה ל-ynet אמר: "לא רק שאהיה ברשימת ש"ס, אלא אף אצא מחוזק מהאיחוד".

הודעת מטה ההסברה, היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר