דובר חדש לאריה דרעי: יוסי לוי

יוסי לוי, מונה בימים האחרונים על-ידי אריה דרעי לתפקיד יועץ התקשורת האישי שלו. לוי שימש בעבר כיועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוא השני מהצוות של נתניהו שמצטרף לתנועת ש"ס, לאחר ישראל בכר שמונה בשבוע שעבר לייעץ לתנועה (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוסי לוי, היועץ החדש (צילום מסך: ערוץ 2)

עוד עריקה מראש הממשלה בנימין נתניהו לאריה דרעי ולתנועת ש"ס: יוסי לוי, שהיה דוברו ומקורבו של נתניהו, מונה בימים האחרונים לתפקיד יועץ התקשורת של אריה דרעי ממנהיגי תנועת ש"ס.

יוסי לוי היה בעברו עיתונאי בעיתון 'מעריב' וסיקר את ההרשעה וכניסתו של אריה דרעי לכלא, מאז עזב את תפקידו העיתונאי ועבר לשמש כיועץ התקשורת של בנימין נתניהו, לפני כן שימש יועצו של שר החוץ אביגדור ליברמן.

כעת, אריה דרעי סגר עימו שיעבוד בתנועת ש"ס, תפקידו של לוי יהיה להעביר קולות מ'הליכוד בתינו' לתנועת ש"ס, ולארגן את עבודת התקשורת סביב התנועה.

המינוי מצטרף למינוי נוסף בשבוע שעבר של ישראל בכר, גם הוא מקורב לשעבר לבנימין נתניהו, שמונה אף הוא על ידי אריה דרעי ליועץ התנועה.

גורם בש"ס עוקץ את יו"ר מטה ההסברה אריאל אטיאס ואומר: "אם יש את יוסי לוי וישראל בכר אז מה נשאר לאטיאס לעשות, להתראיין פעם בשבוע לרדיו?, למעשה מי שמשמש כדוברו של דרעי משמש כדובר ש"ס, דרעי אחראי על כל המינויים בתנועה".

יצוין כי עד האחדות בתנועה והיציאה לדרך חדשה עם שלישיית מנהיגי ש"ס אריה דרעי, אריאל אטיאס ואלי ישי, מי ששימש דובר ש"ס היה יעקב בצלאל, מקורבו ויועצו של יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי.

ממטה ההסברה של תנועת ש"ס נמסר: "יוסי לוי מונה לדוברו האישי של אריה דרעי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר