איצקוביץ פרש, 'בולטון' ו'בראשית' זכו

שעיה איצקוביץ ממשרד 'תוצאות אפקטיבות' הודיע על פרישה מהתמודדות על קמפיין 'יהדות התורה' בהוראת מרן הגראי"ל, והאשים גורמים במפלגהשפעלו נגד נצחונו. "הרב שטיינמן התבטא בחריפות ובביטויים קשים אודות צורת התנהלות הדברים ובחירת משרד הפרסום", סיפר. בעקבות פרישתו, משרד 'בולטון פוטנציאל' זכו בקמפיין למגזר החרדי. צפו (ברנז'ה)

הדרמה בקמפיין הבחירות של מפלגת 'יהדות התורה': שעיה איצקוביץ, בעל משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות', כינס הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים דרמטית במשרדו, במהלכה הודיע כי בשל הוראתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, הוא פורש מהמירוץ.

לאחר פרישת 'תוצאות אפקטיביות' מההתמודדות, נותרו שני מתמודדים, משרדי הפרסום 'בולטון פוטנציאל' ו'בראשית'. ל'כיכר השבת' נודע כי 'בולטון' זכו בקמפיין של 'יהדות התורה' במגזר החרדי, ומשרד 'בראשית' ינהלו את הקמפיין במגזר הכללי.

ממטה ההסברה של 'יהדות התורה' נמסר כי "מטה ההסברה של יהדות התורה הגיע לסיכום עם שני משרדי פרסום שילוו אותו במערכת הבחירות. בולטון פוטנציאל במגזר החרדי ובראשית במגזר הכללי, תוך שיתוף פעולה אסטרטגי בין המשרדים בשני המישורים".

בדבריו, לא חסך איצקוביץ ביקורת קשה מגורמים בכירים באגודת-ישראל, שלדבריו פעלו כנגד נצחונו במכרז על קמפיין המפלגה.

בפתח מסיבת העיתונאים תיאר איצקוביץ את השתלשלות התהליך וסיפר על-כך שכבר שלושה שבועות מתנהלים המהלכים סביב קמפיין יהדות התורה בבחירות הקרובות.

"לפגישה הראשונה עם מטה ההסברה הזמינו אותנו מהרגע לרגע, כשנראה היה שיש גורמים שלא חפצים בהצלחתנו", סיפר איצקוביץ, "למרות זאת הגענו והופענו בפני החברים, אולם כבר אז טענו חבריי כי המכרז תפור מראש וכי גורמים ביהדות התורה כבר ירו את החץ ורק אחר-כך סימנו את המטרה, הוי אומר כי משרד הפרסום המועדף כבר נבחר".

איצקוביץ הוסיף וסיפר כי "למרות שמטה ההסברה התרשם מהמצגת של אחד המשרדים (בראשית - י.כ.) ואף תכנן לסגור עמו, הרי שגורמים במטה בקשו לקבוע דיון נוסף במהלכו הצגנו לדעת רוב הנוכחים את המצגת הטובה והמדויקת ביותר למען הצלחת המפלגה".

לדבריו, "בחנו לעומק את המניעים של מצביעי 'יהדות התורה', והצבנו פתרונות לכל הבעיות שעומדות על הפרק, להערכתנו ניתן היה בעבודה קשה להגיע ל-7 מנדטים".

"כולם יודעים כי נערכה הצבעה במהלכה ניצחנו ברוב, אך למרות זאת גורמים במפלגה הודיעו כי מבחינתם המכרז מבוטל וצר לנו על כך", סיפר איצקוביץ, "התלבטתי במשך ימים רבים כיצד לנהוג וניסיתי אף להוביל פשרה, אך כשנוכחתי לראות כי בצד השני נחושים לעמוד על שלהם וזאת ללא סיבה מוצדקת וכי הדבר מזיק לעתיד המפלגה, החלטתי לפנות למורי ורבי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, בפניו שטחתי את הצדדים".

לדברי איצקוביץ, "הרב שטיינמן התבטא בחריפות ובביטויים קשים אודות צורת התנהלות הדברים ובחירת משרד הפרסום". איצקוביץ העדיף שלא לצטט את דבריו וסיפר כי מרן הרב שטיינמן הורה לו, "תוותר", ובירך אותו ש"בזכות כך תהיה לך הצלחה גדולה".

איצקוביץ הוסיף כי מדובר ביום מאושר עבורו על שקיים את דברי ראש הישיבה, אך מאידך לא הסתיר את אכזבתו בנוגע לתהליכים בהם נערך המכרז. "אין לי ספק כי היו גורמים שלא רצו שאהיה בתמונה ועשו הכל כדי למנוע זאת, מלבד זאת נראה כי כבר מראש הם ידעו במי הם הולכים לבחור ורק חיפשו להצדיק זאת", הוסיף.

איצקוביץ הודה בסיום דבריו להנהלת 'דגל התורה' ולחבר הכנסת משה גפני שעשו הכל על מנת שיצליח ונתנו לו גיבוי לאורך כל הדרך.

בתשובה לשאלת 'כיכר השבת', הכחיש איצקוביץ כל קשר לקמפיין שמתנהל היום כנגד "יהדות התורה" בשלטי החוצות על החיכוכים והמריבות הפנימיות בין חברי הכנסת. "אני איש 'דגל התורה' ולא אעשה דבר בכדי להזיק חלילה למפלגה", אמר.

מסיעת 'דגל התורה', נמסר כי "דגל התורה מודה למשרד הפרסום תוצאות אפקטיביות ולמנהלה שעיה איצקוביץ על תפקודם הראוי ומקצועיותם הבלתי מוטלת בספק, על כך שצייתו למרנן גדולי התורה ושבחרו לוותר למען השלום למרות שנבחרו ללוות את מטה ההסברה".

עוד נמסר כי "בשעות הקרובות יימשכו ההתייעצויות בדבר אופן ניהול הקמפיין של יהדות התורה לבחירות הקרובות בתקווה לסיים זאת עוד היום".

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

11
תוצאות אפקטיביות היו מביאים יותר קולות
שי
10
אני לא מאמין גדול הדור, השקיע מזמנו חצי שעה, בשביל איזה ויכוח עסקי בין שני מדרדי פרסום. ועוד השמיע דברים חריפים וביטויים קשים כנגד עסקנים, על שהתעקשו לא לבחור במקורב שלו שיעדה את הביזנס הזה. זה לא נראה לי. קשה לי להאמין שהגראי"ל הענק שבענקים, ירד לקטני קטנות.
החרדי
9
למה צריך לעשות כל דבר פוליטיקה ש"ס כמו גברים לא הלכו על אפיקים אלא על אדלר חומסקי ברור שבולטון יותר טוב מתוצאות ואני דגל אני לא אגודה
רואה הנולד
8
מי שמבין קצת פרסום יודע שבולטון גרועים מאוד והכל אצלם זה קשרים.
זלי
7
תוצאות משרד הרבה יותר מוכשר ויצירתי מבולטון המאכערים והשבלוניים, שוב פעם נחשפה ערוותה של "הסיעה המרכזית" הבריונית. הלוואי עליי הזכויות של שעיה איצקוביץ ששמע בקול רבו ושוב פעם הוכח שהגראי"ל איש שלום ומתעב מלחמות ושנאת חינם.
יוסי וויס
6
אין כמו תוצאות אפקטיביות אבל כל הכבוד שויתרו
דן
5
מסיבת עיתונאים נשמע כאילו לפחות הגיעו לשם כמה מבחירי העיתונאים בארץ!!!!! כפי שאני מדמין היו שם כמה עתונאי שטיבל ותו לא
גילי
4
תוצאות הוא בי המשרדים הטובים ביותר בתחום הפרסום, היח"צ שם בין הטובים ביותר שבשוק, חבל שבגלל פוליטיקה פנימית הדברים מתנהלים בצורה לא הגונה..
שמחה יקום
3
לג' תהיה הפתעה בבחירות, אין להם מושג כמה אנשים סולדים מהמפלגה הזו, ובשום אופן לא יצביעו עבורה.
אליהו
2
ממש חבל משרד הפירסום הטוב ביותר הפסדנו
יאיר
1
הרב שטיינמן מעורב גם במשרדי הפרסום? איזה בושות. מצאו מה להעסיק אותו
דודי
אין ספק ששעיה הכי מוצלח לנהל את הקמפין וחבל אבל כל הכבוד שוויתר
אברהם

אולי גם יעניין אותך:

עוד בעיתונות ומדיה: