מתיסיהו חושף: למה יצאתי בשאלה

מתיסיהו, יצא בשאלה לפני כשנה והסיר את הזקן והפאות שהפכו לסימן ההיכר שלו. כעת הוא חושף בראיון ל'מעריב' את הסיבה לכך, " ברגע שהרגשתי שהדברים לא מסייעים לי יותר הבנתי שאני צריך להפסיק עם זה". ומספר: "כשהורדתי את הזקן לא הפסקתי לבכות" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מתיסיהו בטלית ותפילין, בשבוע שעבר (צילום מסך: דף הפייסבוק של מתיסיהו)

הזמר היהודי מתיסיהו, או בשמו המלא מתיו פול מילר, יצא בשאלה לפני כשנה ועורר סערה גדולה כשהסיר את זקן והפאות שהפכו לסימן ההיכר שלו.

בראיון בלעדי שיתפרסם בסוף השבוע במוסף "ז'ורנל" של 'מעריב' הוא מספר את סיבת יציאתו בשאלה, בצל ההצלחה המסחררת לה זכה.

"כל עוד חשתי שלהיות דתי מסייע להתפתחות האישית שלי, המשכתי בכך. אך ברגע שהרגשתי שהדברים לא מסייעים לי יותר הבנתי שאני צריך להפסיק עם זה", אומר מתיסיהו.

מתיסיהו, חזר בתשובה בהיותו נער צעיר בימים והפך עם השנים לכוכב רגאיי בינלאומי, כאשר השילוב בין המוזיקה השחורה למוטיבים יהודיים וחסידיים, הביאו את שיריו לראש מצעד הלהיטים האמריקאי, עד שהדהים את מעריציו כשהוריד את הסקן והפאות ובהמשך גם את הכיפה.

"אני תמיד הולך מקיצוניות אחת אל השנייה. לא נולדתי עם זקן ולא נולדתי דתי", הוא מספר בראיון ל'מעריב'. "אנשים רבים חושבים שאם חוזרים בתשובה אז זהו, זה נגמר, כאילו מצאת את האמת ועשית סוויץ' במוח ועכשיו רק אלה החיים שלך. אבל אני מחפש את גבולות הגזרה ובוחן אותם".

לדבריו, "לא הלכתי אחורה אלא התקדמתי. זה המסר שאני רוצה להעביר לכל מי שסקרן להבין מה עשיתי ומדוע".

מתיסיהו מספר על הקושי בהסרת הזקן, כאשר פנה אל רשת סלוני שיער בארצות הברית וניגש להסתפר. "היא שאלה אותי אם אני בטוח שאני רוצה. בכל זאת, זו הייתה תקופה ארוכה וזו האמונה שלי. אמרתי לה שכן והתחלתי לבכות. גם היא בכתה. שנינו פשוט בכינו לאורך כל התספורת", מספר מתיסיהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר