הכירו: דירות היוקרה של המועמדים בבחירות

היכן מתגוררים המועמדים בבחירות לכנסת? אריה דרעי בדירה בשווי 4 מיליון, אריאל אטיאס בדירה בשווי 2.5 מיליון ויעקב ליצמן בדירה בשווי 1.5 מיליון. הכירו את הדירות (ברנז'ה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המירוץ לכנסת (צילום: פלאש 90)
שבוע בלבד לפני הבחירות, המפלגות שולפות את הקמפיינים האחרונים בניסיון להשפיע על ציבור הבוחרים להצביע עבורם בבחירות לכנסת ה-19.
ב'גלובס' בדקו היכן מתגוררים המועמדים הבולטים בבחירות הקרובות, ופרסמו היום את הווילות ודירות היוקרה של המתמודדים ושווים בשוק, בצל משבר הדיור בישראל.
ברשימת הפוליטיקאים החרדיים מופיעים אריה דרעי, יו"ר ש"ס בפועל, אריאל אטיאס, חיים אמסלם, אלי ישי ויעקב ליצמן.
לפי הדיווח ב'גלובס', אריה דרעי המתגורר ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים, גר בדופלקס ששטחו 272 מ"ר בקומות 5-7 שצמודות לו מרפסות גג בשטח של 140 מ"ר. שוויה של הדירה בשל מיקומה לבניין בו מתגורר מרן הגר"ע יוסף עומד על 4-4.2 מיליון שקלים.
אריאל אטיאס, שר הבינוי והשיכון, לפי הדיווח, מתגורר גם הוא ברחוב הקבלן, בקומה 1 שני בניינים מביתו של הרב עובדיה. הדירה כוללת 5 חדרים בשטח 140 מ"ר, ושווייה המוערך הוא 2.5-2.8 מיליון שקלים.
חיים אמסלם, יו"ר מפלגת 'עם שלם', מתגורר באותו בניין של שר השיכון אריאל אטיאס, בקומה 1-. בדירת 120 מ"ר. שוויה נע סביב 2.4 מיליון שקל.
שר הפנים אלי ישי מתגורר ברחוב קצנלבוגן בשכונת הר נוף. דירתו כוללת 115 מ"ר בקומה השביעית של הבנין וצמודה לה מרפסת סוכה של 12 מ"ר. דירתו, לפי הדיווח, נחשבת לדירה סטנדרטית וחיסרונה הוא בקומה הגבוהה בו היא נמצאת. שוויה מוערך ב-2.4 מיליון שקל.
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מתגורר ברחוב אבן האזל בשכונת עזרת תורה בירושלים, בדירת 2.5 חדרים בשטח של 57 מ"ר. בדירה זו הוא מתגורר יותר מ-30 שנה. שוויה לפי הדיווח מוערך ב-1.5 מיליון שקל.
את הרשימה של 'גלובס' פותח ראש הממשלה בנימין נתניהו לו שתי דירות - ווילה בקיסריה בשווי 16 מיליון שקלים ודירה ברחוב עזה בירושלים בשווי של כ-9 מיליון שקל.
שר הביטחון אהוד ברק מכר לאחרונה את דירתו במגדלי אקירוב בתל-אביב תמורת 26.5 מיליון שקלים, רכש ב-8 מיליון דירה במגדלי אסותא ומתגורר כעת בדירה שכורה במגדלי G עליה הוא משלם כ-25 אלף שקל בחודש.
עוד ברשימה של 'גלובס': יאיר שמיר, מס' 5 ברשימת 'הליכוד ביתנו' עם בית בסביון בשווי של כ-12 מיליון שקלים. בוז'י הרצוג עם בית בצהלה השווה כ-8 מיליון שקלים. השר גלעד ארדן עם בית בסביון בשווי של כ-7 מיליון שקלים. השר סילבן שלום עם בית ברמת גן בשווי כ-8 מיליון שקלים.
נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי, עם בית ברעננה בשווי כ-10 מיליון שקלים. פואד בן אליעזר עם בית ביפו בשווי של 9 מיליון שקלים. השר ישראל כץ עם בית בכפר אחים בשווי כ-6 מיליון שקלים. יאיר לפיד יו"ר 'ישת עתיד' עם בית ברמת אביב בשווי כ-6 מיליון שקלים. השר גדעון סער עם בית במזא"ה בשווי כ-4.5 מיליון שקל. ציפי לבני יו"ר 'התנועה' עם בית בישגב בשווי כ-5 מיליון שקל.
שאול מופז יו"ר 'קדימה' עם בית בכוכב יאיר בשווי כ-4 מיליון שקל. איילת שקד מ'הבית היהודי' עם דירה בתל-אביב בשווי 3.5 מיליון שקל. יעל גרמן מס' 3 ב'יש עתיד' עם בית בהרצליה בשווי כ-3.5 מיליון שקל. זהבה גלאון יו"ר מרצ עם בית בפתח תקווה בשווי 3.4 מיליון שקל. עוזי לנדאו עם בית ברעננה בשווי כ-3 מיליון שקל. ניצן הורביץ ממרצ עם בית בתל אביב בשווי כ-2.4 מיליון שקל.
שלי יחימוביץ' יו"ר 'העבודה' עם בית בתל-אביב בשווי כ-2.3 מיליון שקל. אילן גילאון ממרצ עם בית באשדוד בשווי כ-3 מיליון שקל. עמרם מצנע עם בית בחיפה בשווי כ-1.75 מיליון שקל. עמיר פרץ עם בית בשדרות בשווי כ-1.2 מיליון שקל. אביגדור ליברמן עם בית בנוקדים בשווי 1.3 מיליון שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר