קול חי: אבי רוזן מונה למנכ"ל התחנה

אבי רוזן, מי שכיהן במשך השנה האחרונה כמנהל התכניות של רדיו 'קול חי', ימונה למנכ"ל התחנה, כך נמסר היום מהתחנה החרדית. במקביל, עדו ליבוביץ שכיהן כמנכ"ל ימונה ליו"ר פעיל של התחנה. ליבוביץ לעובדיו: "רדיו "קול חי" היווה עבורי בית לאורך 7 שנים, אני גאה על הישגינו בשבע השנים האחרונות" (ברנז'ה, מדיה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אבי רוזן, המנכ"ל החדש (צילום: מנדי אור)

חילופי תפקידים בתחנת הרדיו החרדית 'קול חי': אבי רוזן ימונה למנכ"ל התחנה, ואילו עדו ליבוביץ ימונה ליו"ר פעיל של החברה.

בהודעה שנשלחה לעיתונות על ידי רדיו קול חי נאמר: "לפי החלטת דירקטוריון החברה עדו ליבוביץ ימונה ליו"ר פעיל של מועצת המנהלים של החברה ואבי רוזן ימונה למנכ"ל הרדיו במקומו"

יצויין, כי ליבוביץ שימש בתפקיד מנכ"ל התחנה במשך 7 השנים האחרונות, במכתב אותו שלח לעובדי התחנה כתב ליבוביץ כי הוא מודה על העבודה הנפלאה וגאה בהישגים של התחנה בשנים האחרונות.

"כיום כולם מכירים את רדיו "קול חי", את ייחודו ואת כוחו, דבר שבא לידי ביטוי באחוזי ההאזנה להם אנו זוכים, זאת גם בתחום השיווק והמכירות בהם הגענו להצלחות מדהימות"

"רדיו "קול חי" היווה עבורי בית לאורך 7 שנים, אני גאה על הישגינו בשבע השנים האחרונות, הישגים אשר מיצבו את הרדיו כמדיה מתקדמת הזוכה לאחוזי האזנה גבוהים" אמר ליבוביץ.

רוזן שחזר לתחנה לפני שנה, החל את דרכו העיתונאית בשנת 1996 והיה מצוות המייסדים של רדיו 'קול חי' ואף הגיש בה את התוכנית היומית "חי חזק" שזכתה להאזנה רבה, כמו כן שימש רוזן בתקופה זאת בתפקידים שונים ברדיו.

בשנת 2002 – מונה רוזן לעורך הראשי ברשת 'קו עיתונות דתית' שם עבד במשך כעשר שנים.

במסגרת תפקידו כמנהל התוכניות והחדשות ברדיו 'קול חי' היה בשנה האחרונה רוזן אחראי על לוח התוכניות ומחלקת החדשות בתחנה.

לפני כשנה, כשחזר לתחנת הרדיו, אמר רוזן: "זה יום מרגש בשבילי, אני שמח לחזור הביתה לתחנת הרדיו המובילה במגזר ולתרום מניסיוני יחד עם הצוות המקצועי והמנצח".

כאמור, היום, מונה רוזן למנכ"ל תחנת הרדיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר