בגלל אסד: יאיר לפיד לא ייפגש עם חרדים

מפגש של קבוצת חרדים, בהם עיתונאים, אנשי פרסום ועסקנים, עם יו"ר 'יש עתיד', שר האוצר יאיר לפיד, שיועד להיום (רביעי) בוטל ברגע האחרון. הסיבה: המתיחות עם סוריה (ברנז'ה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
המפגש בוטל. יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

מפגש של קבוצת חרדים, בהם עיתונאים, אנשי פרסום ועסקנים חרדים, עם יו"ר 'יש עתיד', שר האוצר יאיר לפיד, שיועד להתקיים בשעות הערב היום (רביעי), במסעדה בריושלים, בוטל ברגע האחרון.

קבוצה המכונה "דתיים בתקשורת", יזמה את המפגש במשך מספר חודשים. כ-50 עיתונאים ועסקנים נרשמו כדי לזכות להשתתף בשיחה עם לפיד.

בהזמנה למפגש נכתב: "אחרי המינגלינג והכיבוד, נארח הפעם את יאיר לפיד, שר האוצר ואיש התקשורת - לשיחה מעמיקה על חרדים ותקשורת (וקצת אקטואליה, נו)".

בין המשתתפים במפגש המתוכנן, היו צפויים להשתתף, בין היתר, אלי ג'אן (ידיעות הדרום), אלי הלמן (מילר פוינט), אליעזר שולמן (משפחה), ארי גלהר (מעריב), אריה יואלי (סרוגים), בועז בן ארי, גבי כץ, גואל ועקנין (רדיו קול חי), דורון קדוש(יום ליום), חיים וינגרטן (זק"א), טלי פרקש (ynet), יאיר אטינגר (הארץ), יאיר שרקי (גלי צה"ל), יהודה משי זהב(זק"א).

עוד ברשימת המשתתפים: ינון פלאח (קו עיתונות), יעקב וידר (הליכוד), יקי אדמקר (וואלה), מני גירא-שוורץ (קו החשיפות), משה הלר (ידיעות ירושלים), נחמן טובול, ניסים פרץ (כיכר השבת), ניצן קידר (קול ברמה), עופר חדד (חדשות ערוץ 2), עקיבא נוביק (ידיעות אחרונות), חיים גיל, רבקה פאלוך, שבתי בנדט (וואלה), שלהבת חסדיאל ושרי רוט (בחדרי חרדים).

אלא שבשעות הלילה אמש, קיבלו המשתתפים, למרבה אכזבתם, הודעת ביטול.

"הערב הוחלט כי בעקבות המצב הביטחוני, כל חברי הקבינט, ביניהם גם שר האוצר לפיד, יהיו מחר בדיונים ביטחוניים בתל-אביב", נכתב בהודעת הביטול, "משכך, לפיד ביטל את כל הלו"ז שלו מחר ולא יוכל להשתתף במפגש דתיים בתקשורת, כמתוכנן".

"לפיד ביקש שאמסור התנצלות בשמו ואציין כי מדובר בנסיבות שלחלוטין לא תלויות בו ובעניינים שנוגעים לביטחון המדינה", מסרו מארגני המפגש.

"למרות שאפשר לנסות לאלתר שר או אורח אחר בהתראה קצרה, הוחלט לדחות את כל המפגש לאחרי החגים. אני מתנצל על הביטול ואשלח הודעה נפרדת לגבי המועד החדש", נמסר בהודעת המארגנים למשתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר