'המודיע' נגד ביקורי השר אורי אריאל במגזר החרדי: "די כבר עם סיורי הראווה"

שר השיכון אורי אריאל סייר אתמול (שלישי) בביתר עילית ושחרר הצהרות לאוזן החרדית. יעקב רייניץ, מפרסם בעיתון "המודיע" ביקורת נוקבת: "די כבר עם סיורי הראווה" (עיתונות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
השר אורי אריאל בביתר, אתמול (צילום: ששון תירם)

בכירי משרד השיכון בראשות השר אורי אריאל סיירו אתמול (שלישי) בביתר עילית יחד עם ראש העיר מאיר רובינשטיין ובכירי העירייה.

עיתון "המודיע", מדווח הבוקר על הסיור לצד מאמר ביקורת נגד סיורי השר אריאל, מראשי 'הבית היהודי' בקרב הציבור החרדי.

לפי הדיווח בעיתון, ראש העיר רובינשטיין העלה בפני שר הבינוי והשיכון את מצוקת הדיור החריפה במגזר החרדי בכלל ובביתר עילית בפרט, כאשר מה שמונע את המשך הבניה בעיר הינן החלטות הדרג המדיני.

השר אורי אריאל הודיע לראש העיר כי אם הדבר היה תלוי בו היה משווק מאות יחידות דיור בעיר. "אוביל מדיניות שבה העיר ביתר עילית תהיה אחת הערים המובילות בפתרון מצוקת הדיור במגזר החרדי", הבטיח אריאל.

אלא שכאמור לצד הדיווח על הביקור, מפרסם כתב העיתון יעקב רייניץ מאמר פרשנות בו מובאת ביקורת קשה על הסיור שהתקיים אתמול.

תחת הכותרת: "די כבר עם סיורי הראווה", כותב רייניץ כי "בשבועות האחרונים מסייר שר השיכון, אורי אריאל, בערים החרדיות ומפריח הבטחות על ימין ועל שמאל. בעיר אחת הוא מצהיר שהוא 'מבין' את מצוקת הדיור החרדית, בעיר אחרת הוא מבטיח לבנות דירות לחרדים וכו'".

רייניץ ממשיך "ללעוג" לסיורים שעורך אריאל וכותב: "אתמול היה תורה של העיר ביתר להיכנס למעגל ההבטחות: 'אפעל לשיווק מאות יח"ד בעיר בחודשים הקרובים'. ניסוח מעורפל, לא מחייב ולא כלום. עוד הצהרה שאין לה שום כיסוי בשטח. אריאל יודע שהאמריקאים לא יאפשרו לו לשחרר דירות בביתר, אבל כאמור להבטיח לא עולה כסף".

"דווקא בקטע המעשי", טוען רייניץ, "אריאל מאכזב קשות. כשהיה יכול לשחרר דירות לבנייה, ולא סתם לשחרר הצהרות באוויר, הוא נתן לביתר 36 דירות - בו בזמן שבהתנחלויות אחרות הוא שחרר מאות דירות לבנייה. זה ממחיש בדיוק מה האיש חושב על מצוקת הדיור החרדי".

"ואם כבר מצוקת דיור", ממשיך רייניץ "לעקוץ" את שר השיכון ממפלגת הבית היהודי, "לפני מספר חודשים כשאריאל ערך סיור בבית שמש הוא הצהיר: 'השכונות הבאות לא יהיו חרדיות'. כך בדיוק 'דואג' אריאל למצוקת הדיור החרדית".

"בבקשה אורי אריאל", מסיים רייניץ את טורו הנוקב, "בפעמים הבאות תעשה פחות סיורים, פחות הבטחות ותתחיל להוכיח ביצועים בשטח. בינתיים, המפלגה שלך, כולל היד שלך, הצביעו בממשלה נגד כל מה שיש בה רוח של יהדות ובעזרתך האדיבה עולם התורה נקלע לאחד משעותיו הקשות. בא תוכיח לפחות בתחום הבנייה, שזה אלמנטארי לגמרי, שאתה עומד למען הציבור החרדי. לא בהצהרות, במעשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר