קשיים כלכליים בעיתון 'הפלס'? מחיר דמי המנוי עולה

האם הביטאון הכלכלי של הפלג הירושלמי בקשיים כלכליים? בימים האחרונים הודיעו בהנהלת העיתון על העלאת דמי המנוי בשל התנכלויות והחרם של חברות הפרסום (ברנז'ה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ביטאון הפלס (צילום ארכיון: פלאש 90)

קשיים כלכליים בהפלס? בימים האחרונים שיגרו בעיתון הליטאי החדש מכתב לכל המנויים בדרישה להעלות את דמי המנוי.

במכתב נטען כי אמנם העלות האמיתית הינה 270 שקלים בחודש, אך הם מבקשים כעת רק 230 שקלים ולכל הפחות להעלות ל-110 שקל.

במכתב למנויים, מגוללים ראשי מערכת העיתון את הנחיצות והחשיבות של בטאון עולם התורה אשר מגן על מערכות היהדות החרדית ומדגישים כי "אנו עומדים מול מהרסים ומחריבים, המבקשים לקעקע את היכלי התורה ולפרוץ פרצות בכרם בית ישראל בדרכים שונות", כאשר הפלס "ניצב בודד על משמרתו מול הגלים הזדונים".

ב"הפלס" טוענים כי בגלל ההתנכלויות כלפיהם נוצר החרם של חברות הפרסום על העיתון כאשר כמעט לא ניתן למצוא בעיתון מודעות פרסומות עד כדי כך שכאשר עיריית ירושלים החלה לפרסם בעיתון, נתפס הדבר כהישג.

מערכת "הפלס" מבהירה בפנייתה למנויים כי "מהרגע בו יצא לאור, עומד עיתוננו תחת מתקפה פרועה, שתכליתה ומטרתה לטרפד את הופעתו ולמנוע את קיומו. מתקפה זו נעשית בכל המישורים, החל מהפרעות להוצאתו התקינה, כולל ניסיונות שיבוש הפצתו למנויים ולחנויות, ועד להתנכלות אישית ואלימה לעוסקים במלאכת הקודש ומעל לכל, במסע טרור מתמשך נגד המפרסמים השונים,.

"התנפלות בריונית זו, המודרכת ממניעים ידועים, רושמת שיאים מחרידים של 'יורד לחיי חברו' כלפי מפרסמים תמימים, ומגיעה לרמות של שחיתות שאינה מוכרת בעולם העיתונות והתקשורת, גם אצל רחוקים מהתורה, ותוך כדי שימוש באמצעים ברוטאליים שמעולם לא ננקטו במישור הציבורי או המסחרי", מאשימים במערכת העיתון.

כאמור, מערכת העיתון מצהירה במפורש על קשיים כלכליים ומדגישה כי בעקבות כך הצעד הנדרש והמחויב הינו לעלות את מחירי המנוי.

המודעה למנויים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר