הפלס מציג: "היי, זו קרן ממשרד יח"צ מתל אביב"

תומכיו של הגר"ש אוירבך מארגנים הפגנות נגד מעצר בחור הישיבה ומשתפים פעולה עם התקשורת הכללית באמצעות משרד היח"צ של צבי וילדר שמייצגם בנושא הפגנות (ברנז'ה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הכותרת הראשית בעיתון "הפלס", הבוקר (צילום: כיכר השבת)

ומי מדברר את הפגנות הגיוס? בחורה מתל אביב: בשעות הצהריים (חמישי) צפויות להתקיים הפגנות מחאה בכל רחבי הארץ כנגד מעצרו של בחור הישיבה שנכלא בשל סירובו להתייצב בלשכת הגיוס.

ההפגנות מאורגנות על-ידי תומכיו של הגר"ש אוירבך שהודיע בעבר כי אסור לשתוק על מעצר של אף בחור ישיבה ואף הגיע לתמוך לפני מספר שבועות לכלא 6 על מנת לעודד בחור ישיבה שנקלע למצב דומה.

על רקע חוק הגיוס, מתעניינת מטבע הדברים גם התקשורת הכללית ומתברר כי במחנה הירושלמי משתפים פעולה באופן מלא כאשר משרד היח"צ של צבי וילדר המדברר את תנועת "בני תורה" ועיתון "הפלס" מייצג את עמדת התנועה גם בנושא ההפגנות.

הבוקר מפרסם עיתונאי הארץ יאיר אטינגר בדף הפייסבוק את הסטטוס הבא: "זוכרים את הפילוג הליטאי? זוכרים את המאבק של מרנן ורבנן שליט"א למען קודשי ישראל ונגד גזירות השמד? אז הבוקר מצלצל הטלפון וקול תל אביבי מתוק אומר 'היי יאיר, זו קרן ממשרד יח"צ X ורציתי לעניין אותך במאבק שמוביל עיתון 'הפלס' נגד מעצר של בחור ישיבה על ידי הצבא והפגנות שמארגנים היום. תרצה לראיין את אחד העורכים או אחד הרבנים?'. נשבע".

ואכן בשיחה עם קרן יהלום ממשרדו של צבי וילדר היא מאשרת את הדברים ואף משגרת לעיתונאים את ההודעה הבאה: "עיתון 'הפלס' מהמחנה של הרב שמואל אוירבך מפרסם היום בלעדית על התארגנות גדולה במחנה החרדי למחאה אדירה נגד הממשלה בעקבות מעצר נוסף של בן ישיבה לקראת החלטת בג"צ בנושא חוק גיוס בני ישיבות".

יועצת התקשורת התל-אביבית אף מציעה מספר מרואיינים בנושא חשיבות ההפגנה.

האם הגיעו הימים בהם מדינת תל-אביב הליברלית מייחצנת את הפגנות החרדים בירושלים הקיצונית? נראה שכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר