משרד "וילדר יחסי ציבור" סיים את עבודתו עם עיתון "הפלס"

שעות לאחר פניית "כיכר השבת" למשרד יחסי הציבור 'וילדר' בגין פרסומים ברשת לפיהם עמד מאחורי קמפיין נגד השתמטות, הודיע המשרד על סיום העבודה עם עיתון "הפלס" המונהג על ידי הרב שמואל אוירבך והפלג הליטאי הקיצוני. וילדר: "סיבות אישיות" (ברנז'ה, עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עיתון הפלס (צילום: דובי קורן)

היחצ"ן של "הפלס" הודיע על סיום תפקידו: ביטאון "הפלס" של הפלג הירושלמי המייצג את תנועת "בני תורה", שכר לפני שלושה חודשים את שירותיו התקשורתיים של צבי וילדר, הנחשב לאחד מהאסטרטגים ואנשי יחסי הציבור הבולטים בישראל ועומד בראש משרד היח"צ "וילדר יחסי ציבור".

בשעות המאוחרות של יום חמישי השבוע, רגע אחרי ההפגנות הסוערות ברחבי הארץ, וילדר הודיע במפתיע ל'הפלס' כי הוא בוחר לסיים את תפקידו. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא אמר: "הודעתי להם שאני עוזב מסיבות אישיות".

במסגרת העבודה עם אנשי 'בני תורה', וילדר ומשרדו ערכו שיחות רקע עם עיתונאים חרדים וחילונים, הציעו להם כתבות נגד גיוס לצה"ל שפורסמו בעיתון של התנועה, וכל זאת זאת כחלק מההסכם שנחתם בין הצדדים.

הפרסום אודות עזיבתו, מגיע לאחר פניית 'כיכר השבת' אל משרד יחסי הציבור בכדי לקבל תגובה לפרסומים שונים שהופיעו ברשת לפיהם המשרד עמד בעבר מאחורי קמפיין נגד משתמטים משירות צבאי. בין היתר, המשרד עומד מאחורי הסלוגן "ישראלי אמיתי לא משתמט", שנועד להתריע בפני תופעת העלייה במספר המשתמטים משירות צבאי. תקציב הקמפיין הוערך אז על אתר "אייס" ב-5 מיליון שקל, ומומן מתרומות של אנשי עסקים מובילים במשק.

בפרסומים שהופיעו ברשת, נטען כי הייצוג שמעניק וילדר ל'הפלס', סותר באופן ערכי את הייצוג שהעניק לפני מספר שנים לקמפיין נגד ההשתמטות.

כאמור, לפי המידע שהגיע ל'כיכר השבת', וילדר הודיע על סיום עבודתו עם 'הפלס'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר