מה לרונן צור ולמאבק העיתונים החרדים "הפלס" ו"יתד נאמן"?

גורמים המזוהים עם הפלג הירושלמי טוענים כי עיתון 'יתד נאמן' שכר את שירותי יחסי הציבור של רונן צור לקראת פרסום נתוני סקר TGI. צור עצמו הכחיש בשיחה עם 'כיכר השבת' את השמועות: "מה לי ולפלג של הרב שטיינמן?" (ברנז'ה, עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רונן צור (צילום מסך מתוך התכנית "תיק תקשורת")

מי שכר את שירותיו של יועץ התקשורת רונן צור? יהודה שלזינגר, הכתב לענייני דתות בעיתון "ישראל היום", פרסם הצהרים (שני) פוסט בדף הפייסבוק שלו, לפיו משרדו של צור ניסה לעניין אותו במכתב שהוציא היום מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן נגד עיתון "הפלס".

"מתקשרים ממשרד של רונן צור תקשורת "רק כדי להפנות את תשומת לבך למכתב של הרב שטיינמן נגד עיתון הפלס". מי הלקוח? אני שואל "סתם להפנות את תשומת לבך". מי הלקוח? אני מתעקש "סתם מתוך עניין בתקשורת החרדית". כן בטח..." כתב שלזינגר.

בשיחה שקיים אתר 'כיכר השבת' עם רונן צור, הוא אמר בתחילה כי משרדו לא הפנה עיתונאים למכתבו של הרב שטיינמן אלא למאמר של העיתונאי בן כספית: "הפנינו את תשומת ליבו למאמר של בן כספית ובדרך אגב היה העניין של המכתב (של הרב שטיינמן - צ.ג) וזה לא היה במוקד הסיפור אלא המאמר של בן כספית שנותן איזו שהיא מציאות שהציבור החילוני צריך להיות ער לו".

אתה לא מייצג את עיתון "הפלס", את ביתו של הרב שטיינמן או מישהו מטעמו? "זאת נראית לך שאלה רצינית? מה לי ולפלס ומה לי ולפלג של הרב שטיינמן? אין לי קשר".

צור סיכם: "מכיוון שאני מייצג גופים מסחריים שונים שנמצאים תחת הלחץ של הפלס, מצאנו לנכון להסב את תשומת הלב של עיתונאים למאמר של כספית ולמה שקרה בימים האחרונים כדי להוריד את הלחץ והחשש. אין שום לקוח ומותר לי כאזרח גם לעשות דברים עצמאית בדיוק כמו שאילן שילוח עשה אמש ביחס לחברת החשמל. זה הכל".

במסגרת הוויכוחים הניטשים בשנים האחרונות בין שני היומונים: "הפלס" ו"יתד נאמן", מנסים הצדדים לקדם עצמם, גם באמצעות משרדי יחסי ציבור, כך למשל "הפלס" שסיים לפני כמה ימים את ההתקשרות עם צבי וילדר, יועץ תקשורת בעל משרד יחסי ציבור מוכר.

כעת, טוענים גורמים שונים המזוהים עם 'הפלס', כי עיתון "יתד נאמן" הוא זה ששכר את שירותיו של רונן צור וזאת בכדי לעורר הד ציבורי סביב מכתבו של הרב שטיינמן נגד עיתון "הפלס", זאת לקראת פרסום נתוני סקר טי ג'י איי. דבר אותו צור מכחיש.

גם ב"יתד נאמן" ובבית הרב שטיינמן הכחישו כל קשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות