סערת ה"מרן" מגיעה גם למגזינים

קוראי מגזין התמונות 'הציבור החרדי' נדהמו לגלות "מרן" חדש - הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר הופיע במגזין כשלפני שמו מופיע התואר הנכסף • מי לא הופיע במגזין? (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף והראשל"צ הגר"ש עמאר (צילומים: פלאש 90)

המלחמה על ה'מרן' הבא: בזמן שהציבור הספרדי התכנס בתוך עצמו עם הכתרתו של הגאון חכם שלום הכהן, ראש ישיבת 'פורת יוסף' לנשיא מועצת חכמי התורה תוך כדי הוספת התואר 'מרן' נראה כי במגזיני התמונות לקחו מצעד קדימה.

בשנים האחרונות הולכת וגדלה תופעת 'מגזין התמונות', עיתון שמסקר את חצרות הרבנים והאדמו"רים שכולו מלא בתמונות מאירועי השבוע.

לא מעט פעמים נצרכים אנשי 'החצר' לשלם סכום כסף לא קטן (בלשון המעטה) בכדי שהתמונות ייכנסו עם תואר מכובד.

השבוע, קוראי מגזין 'הציבור החרדי' נדהמו לגלות 'מרן חדש', הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר זכה לתואר "מרן הראשון לציון" ולסיקור רחב ומקיף מכל אירועי השבוע.

ומי לא זכה לסיקור? הקוראים הנאמנים שעיינו במגזין חפשו אך לשווא את תמונותיהם של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן והראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף.

בשיחה עם עורך המגזין חונא דייטש הוא טוען כי הוא נוהג לכבד את הרבנים - ספרדים ואשכנזים, לטענתו הוא לא קיבל תמונות מ'הקבלת פני רבו' של הגר"י יוסף והגר"ש כהן.

חונא דייטש רמז בשיחה כי אנשיו של הגר"ש עמאר בקשו את התואר "מרן", לדבריו - כששולחים תמונות למערכת יש תנאים ובקשות של השולחים והוא מכבד אותם.

יצויין כי מנגד במגזין 'העולם החרדי' המצורף ל'בקהילה', כל הרבנים הספרדים, הגר"ש כהן, הגר"י יוסף והגר"ש עמאר זכו לסיקור מאירועי החג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר