גלעד ארדן: "אשמח שהשידור הציבורי החדש ישלב בתוכו עיתונאים חרדים"

במהלך טקס סיום קורס תקשורת, דוברות ויח"צ שיזמה הנהלת 'רשת' לציבור החרדי, אמר השר גלעד ארדן כי "חובתה של התקשורת לסקר את המגזר החרדי באופן שוויוני והוגן" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
גלעד ארדן בטקס (צילום: באדיבות המצלם)

"חובתה של התקשורת לסקר את המגזר החרדי באופן שוויוני והוגן", כך התבטא שר התקשורת וחבר הקבינט הביטחוני, גלעד ארדן, במהלך טקס סיום קורס תקשורת, דוברות ויח"צ שיזמה הנהלת 'רשת'.

ארדן אמר כי יש לסקר את המגזר החרדי "באופן שיבטא את תרומתה וחשיבותה של החברה החרדית למרקם החיים הייחודי במדינת ישראל - חשוב מאוד שישמע הקול היהודי של מסורת ומורשת ישראל גם בפריים טיים

"לצערי, במשך שנים, המגזר החרדי סובל מהדרה בתקשורת בישראל. קולו כמעט ואינו נשמע ונציגי המגזר אינם זוכים להשתלב בכלי התקשורת הגדולים במדינה. המצב הזה חייב להשתנות - אתם תשנו אותו. לכם, בעזרת השם, יהיו הכלים, היכולות והכוח לשנות את המציאות המקולקלת הזאת", אמר ארדן.

במסגרת הקורס שיזמה הנהלת 'רשת', נערך קורס להכשרת חרדים בתחום התקשורת, אותו ניהל יועץ התקשורת החרדי אברמי קרויזר.

השר ארדן שהגיע למקום יחד עם מקורבו יוסי רוזנבוים, דיבר על כך שחשוב מאוד שהשידור הציבורי החדש ישלב בתוכו גם עיתונאים חרדים. "זוהי מטרה חשובה שעל השידור הציבורי החדש לתת עליה מענה ולהתוות בכך גם את הדרך לכלי תקשורת נוספים", אמר.

"אני מאוד שמח להיות כאן היום ולהעניק לכל אחד מכם את תעודת הסיום, אני חושב שזה ערב חשוב מאוד שיש לו משמעויות רבות וזה לא מובן מאליו שאנו נמצאים בסיומו של הקורס הראשון שמטרתו להכשיר אנשי תקשורת מהמגזר החרדי", הוסיף ארדן.

יועץ התקשורת החרדי אברמי קרויזר הודה בדבריו לשר התקשורת גלעד ארדן על דבריו ותמיכתו, וכן להנהלת 'רשת' על הגיבוי המלא לעריכת קורס ברמה המקצועית והגבוהה ביותר וזאת תוך כדי שמירה והקפדה על הערכים החרדים הייחודיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר